دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج

آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، طی مراسمی با حضور دکتر محسن سلمان پور،…

آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، طی مراسمی با حضور دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان و هیئت همراه، فرماندار خنج و اعضای شورای اداری این شهرستان، آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد و ضمن تشکر از دکتر اردشیر رزم‌پور، “مریم راستی” به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی شد.

در این جلسه “مریم راستی سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج” در سخنانی گفت: از مجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان و فرمانداری شهرستان خنج بابت حسن نظری که نسبت به بنده داشتند تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله بتوانم پاسخ اعتماد آنها را داده و خدمتی به مردم خوب شهرستان داشته باشم.

وی ضمن تشکر از تمامی روسای پیشین شبکه بهداشت و درمان خنج، اظهار داشت: از مجموعه محترم شورای اداری شهرستان و همچنین دانشکده علوم پزشکی لارستان انتظار دارم همانند قبل به کمک مجموعه بهداشت و درمان شهرستان آمده و ما را تنها نگذارند.

مریم راستی همچنین عنوان کرد: از جناب آقای دکتر رزم‌پور به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی نیز خواهشمندیم از این به بعد هم در کنارمان بوده و در برگزاری اردوهای جهادی، همراهمان باشند.

در ادامه این جلسه “دکتر اسفندیاری فرماندار خنج” ضمن بیان چندین مطالبه حوزه بهداشت و درمان شهرستان از جمله نیاز به خودروی اداری، مطالبات پرسنلی، تسریع پروژه‌های عمرانی، تجهیز و نوسازی ناوگان اورژانس و راه‌اندازی بخش شیمی درمانی بیمارستان، از تلاش‌ها و خدمات دکتر رزم‌پور تشکر ویژه نمود و گفت: یکی از اقدامات برجسته و قابل‌تقدیر دکتر رزم‌پور در زمان تصدی مسئولیت شبکه بهداشت و درمان خنج، برگزاری اردوهای جهادی در نقاط محروم و روستاهای مختلف شهرستان بوده که انصافاً کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشگاه در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع شورای اداری شهرستان خنج اظهار داشت: قریب به حدود ۱۵ ماه از خدمات ارائه شده نیروی جهادی و فعالی همچون دکتر رزمپور در سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج بهره بردیم و بنا به شرایط و مقتضیات زمان، مسئولیت این مهم بر عهده همکار جهادی دیگرمان یعنی خانم راستی قرار گرفت.

وی با اشاره به زحمات و تلاشهای شبانه روزی دکتر رزمپور در ایجاد ارتباط موثر و دو سویه با مجموعه بهداشت و درمان لارستان افزود: ثمره این اقدامات که بی شک به نیت رضای خدا و تامین خواسته های مردم بوده در دنیا و عقبی بدرقه راه ایشان خواهد بود.

رئیس دانشگاه در ادامه با بیان این نکته که تجربیات خانم راستی در کسوت سمتهای پیشین به عنوان ستون اصلی مدیریت بهداشت و درمان شهرستان خنج مطرح است اذعان داشت: نقطه نظرات حساب شده ایشان در مشورتهای ارائه شده پیرامون خنج در بسیاری موارد کارگشا بوده و حضورشان در تیم مدیریتی نیز قوت قلب و امیدواری برای همشهریان در شهرستان و همکاران در مجموعه بهداشت و درمان است.

وی همچنین با اشاره به اختصاص ۴۰ درصد از اعتبارات محرومیت زدایی دانشگاه علوم پزشکی لارستان به شهرستان خنج تصریح کرد: تمامی مبالغ اختصاص یافته در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفت و اعزام پی در پی تیم های نظارتی نیز منجر شد که امروزشاهد پیشرفت ها و تغییرات اساسی با سرعتی قابل توجه در حوزه عمرانی باشیم.

دکتر سلمان پور اذعان داشت : اهتمام ویژه ای در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده که علاوه بر اختصاص ۴۷ درصد از اعتبارات ابلاغی دانشگاه به خنج ، به دلیل بعد مسافت و گستردگی جغرافیایی، یکی از دو آمبولانس پشتیبان در این شهرستان مستقر شده و دو پایگاه از پایگاههای امدادی نیز بر خلاف سایر مراکز ۵ نفره با شش نیرو اداره می شود.

رئیس دانشگاه ضمن تشکر از همراهی های بی دریغ هابیل مظفری نیاپور و تلاشهای دکتر نوری رئیس بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج در راستای مدیریت آن بیمارستان از پیگیری های وزارتی در راستای تامین خودرو شاسی بلند برای مناطق صعب العبور شهرستان خبر داد و بیان داشت: همه دوستان ما در مجموعه اداری شهرستان خنج از جو اقتصادی حاکم بر جامعه مطلع هستند علی ای حال پیگیری همکاران مجموعه در بخش جذب اعتبارات نیروی انسانی می تواند نوید بخش روزهای بهتری برای پرسنل پرتلاش مجموعه باشد.

دکتر سلمان پور با طرح سوال از حاضرین پیرامون اطلاع از دستورالعملهای موجود که منتج به امتیازدهی ارزیابان اعتباربخشی به بیمارستان و اختصاص گرید به مراکز درمانی می شود عنوان کرد: یکی از رخدادهای پیش آمده در ارزیابی امسال تغییر معیار و ملاک اصلی در ارزیابی است به گونه ای که تا سال گذشته کسب حداقل امتیاز ما را در گرید یک قرار می داد اما امسال علی رغم افزایش امتیاز مکتسبه، به دلیل جابجایی حداقل امتیازات، گرید بیمارستان خنج به دو تنزل پیدا کرد.

وی با تاکید بر این نکته که همه مسئولین مکلف به جهاد تبیین بوده و لازم است موارد تخصصی هر ارگانی در کارگروههای اختصاصی بررسی شود، افزود: با توجه به بررسی های انجام شده یکی از دلایل از دست دادن امتیاز در این اعتباربخشی، عدم وجود دیگ بخار در بیمارستان بود که با توجه به اعتبارسنجی انجام شده مبلغ ۵۶۰ میلیون تومان برای خرید، تامین و در اختیار بیمارستان قرار گرفت. ان شاالله بلافاصله و پس از نصب این دیگ نیز درخواست بازبینی مجدد بازرسان اعتباربخشی را خواهیم داد تا بتوانیم این تقلیل گرید را به بهترین نحو جبران کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج”

  1. از اهالی سده خنج گفت:

    فعلا که درجه بیمارستان. خنج از درجه ۱ به درجه ۲. تنزل پیدا کرده است. این همه تجلیل وجلسه برای چیست؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین