جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

 ۵۷ میلیارد تومان اعتبار به جویم اختصاص یافت

در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان جویم عنوان شد که  ۵۷ میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه های استانی، توازن، نفت و گاز به شهرستان جویم اختصاص یافت. به گزارش…

در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان جویم عنوان شد که  ۵۷ میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه های استانی، توازن، نفت و گاز به شهرستان جویم اختصاص یافت.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان جویم، به ریاست فرماندار، نماینده شهرستان در سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، مسئول کمیته برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولین ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

نعمت اله اکبری نژاد”فرماندار جویم” در این جلسه با بیان اینکه موضوع اعتبارات سال ۱۴۰۲ جهت شهرستان به موقع مطرح شده افزود: سال گذشته در بدو شهرستان شدن جویم بودیم و اعتبارات در بحبوحه افتتاح فرمانداری آن چنان نظارتی نداشت و امیدواریم امسال روسای ادارات، کارشناس ویژه جهت پیگیری اعتبارات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سهم این شهرستان در بودجه سال ۱۴۰۲، از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و سه درصد نفت و گاز ۵۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شد، گفت: این مبلغ تقریبا دوبرابر سال ۱۴۰۱ می باشد و این به جز اعتبارات هزینه شده در پروژه های بزرگی از قبیل گازرسانی به شهر و روستاهای شهرستان، بیمارستان و اعتبارات در اختیار نماینده است که در آینده اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ اعتبارات شهرستان جویم در سال ۱۴۰۱ ، ۳۶ میلیارد تومان بوده است.

نسبت به اولویت نیاز شهرستان، بیشترین سهم بودجه در بخش‌های آب، راه، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، طرح های آبخیزداری و طرح هادی روستاها مصوب شده است.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ ۵۷ میلیارد تومان اعتبار به جویم اختصاص یافت”

  1. ناشناس گفت:

    اگر براي جويم ٥٧ ميليارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده كه اعتبار بسيار خوبي است براي لارستان چقدر است ؟!!؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین