دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
نماینده مردم لارستان در مجلس عنوان کرد:

سند چشم انداز توسعه منطقه لارستان بزرگ تهیه شده است

میلاد لارستان: نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی از تهیه سند چشم انداز توسعه منطقه لارستان بزرگ طی سال های اخیر خبر داد و گفت: این سند به منظور راهنما و راهگشا و به منظور استفاده از پتانسیل های موجود در شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در سه جلد تهیه و تدوین شده است.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی از تهیه سند چشم انداز توسعه منطقه لارستان بزرگ طی سال های اخیر خبر داد و گفت: این سند به منظور راهنما و راهگشا و به منظور استفاده از پتانسیل های موجود در شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در سه جلد تهیه و تدوین شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ صبح امروز نخستین نشست وحدت و همدلی، توسعه و پیشرفت اقتصادی با حضور جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر علی پور معاون فرماندار ویژه لارستان، نخبگان و متخصصین لاری ساکن تهران، شیراز، بندرعباس و جمع زیادی از معتمدین لارستان در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر لار برگزار شد.

در این نشست مشورتی، نماینده منتخب شهرستان های لارستان، خنج و گراش در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال نو و با تأکید بر عملیاتی شدن شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال ۹۵، اظهار داشت: هدف از تشکیل این نشست شناسایی و بهره گیری از نیروی انسانی موجود در منطقه است.

جمشید جعفرپور با برشمردن اهمیت استفاده صحیح از نیروی انسانی و سرمایه های طبیعی منطقه لارستان بزرگ، افزود: در کشور ما براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اقتصاد از اولویت اول است و با توجه به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی وظیفه و مأموریت همه نهاد ها و به ویژه مجلس و دولت است که با همدلی و همزبانی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای گردآوری نیروهای توانمند لارستانی که در شهرهای دیگر ساکن هستند، دانست و تصریح کرد: بنا به برنامه های پیش بینی شده، از نیروهای توانمند سه شهرستان لارستان، خنج و گراش استفاده شود.

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که این نشست مشورتی در سایر شهرستانها و بخش های حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد، ادامه داد: امید می رود تا پیش از آغاز به کار مجلس شورای اسلامی در دوره دهم و تا دو ماه آینده این نشست ها برگزار شود و از فکر و عمل نیروی انسانی بالقوه موجود در منطقه بهره گرفته خواهد شد.

جعفرپور با اشاره به اینکه در این نشست از همه کاندیداهای این دوره و نمایندگان سابق منطقه در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی دعوت شده است، افزود: برای پیشبرد اهداف منطقه ای همه ما می بایست با یکدیگر همکاری و همراهی داشته باشیم.

وی پیگیری فعالیت های بزرگ و نیمه تمام را از برنامه های خود در این دوره مطرح کرد و گفت: باید با شناسایی مزیت های نسبی منطقه لارستان بزرگ در راستای پیشرفت اقتصادی گام برداشت.

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در پایان از تهیه سند چشم انداز توسعه منطقه لارستان طی سه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: این سند بعنوان راهنما و راهگشا در اختیار ما قرار دارد که با استناد به آن کارهای اولویت دار تعیین و دنبال می شود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “سند چشم انداز توسعه منطقه لارستان بزرگ تهیه شده است”

  1. […] لارستانی مقیم تهران و شیراز در ایام نوروز۹۵ رونمایی شد(اینجا)، و همزمانی این موضوع با تدوین کلیات برنامه ششم این […]

  2. […] لارستانی مقیم تهران و شیراز در ایام نوروز۹۵ رونمایی شد(اینجا)، و همزمانی این موضوع با تدوین کلیات برنامه ششم این […]

  3. […] لارستانی مقیم تهران و شیراز در ایام نوروز۹۵ رونمایی شد(اینجا)، و همزمانی این موضوع با تدوین کلیات برنامه ششم این […]

  4. […] لارستانی مقیم تهران و شیراز در ایام نوروز۹۵ رونمایی شد(اینجا)، و همزمانی این موضوع با تدوین کلیات برنامه ششم این […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین