پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اعزام ۴۱ دانشجوی دختر دانشگاه به اردوی مشهد مقدس

۴۱ دانشجوی دختر دانشگاه به اردوی مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان اردوی زیارتی آموزشی “همراه با ستاره ها” صرفا ویژه دانشجویان دختر…

۴۱ دانشجوی دختر دانشگاه به اردوی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان اردوی زیارتی آموزشی “همراه با ستاره ها” صرفا ویژه دانشجویان دختر دانشکده‌های علوم پزشکی مستقل، اقماری و مجتمع‌های آموزش عالی سلامت است که با هدف بهره مندی این دانشجویان از برنامه های آموزشی، فرهنگی و تربیتی طراحی شده و مشارکت دانشجویان در تمامی برنامه‌های اردو الزامی است.

این اردوی آموزشی، زیارتی و سیاحتی، طی روزهای ۲۹ تیرماه تا ۷ شهریور، طی ۱۰ دوره چهار روزه برگزار خواهد شدکه در هر دوره ۵۰۰ نفر از دانشجویان علوم پزشکی حضور خواهند داشت و در مجموع ۵ هزار دانشجو در این رویداد شرکت می‌کنند.

موضوعات معرفتی، ایمانی، پخش مستند، مباحث موفقیت و مهارتهای ارتباطی، برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی و ازدواج، سبک زندگی یا زیست زنانه، موضوع مهدویت و مواجهه با رسانه ها ، مدیریت زمان و نظم نوین جهانی، برگزاری گعده و گفت و گو با عنوان هرچه دل تنگت می خواهد بگو، برگزاری محفل قرآنی با حضور خانواده شهدا، پخش فیلم سینمایی، زیارت دسته جمعی حرم مطهر رضوی و… از جمله برنامه های این دوره آموزشی است.

یک کاروان ۴۱ نفره از دانشجویان مجموعه علوم پزشکی لارستان به همراه سه کارشناس فرهنگی به عنوان سرپرست، نیز در این اردو حضور داشته و لارستان را به مقصد مشهد مقدس ترک کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اعزام ۴۱ دانشجوی دختر دانشگاه به اردوی مشهد مقدس”

  1. ناشناس گفت:

    ۲۹مرداد تا ۷ شهریور
    لطفا اصلاح شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین