شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تشریح جزئیات مصوبات ارائه خدمات و تسهیلات به زلزله‌زدگان شهرستان اوز توسط استاندار فارس

استاندار فارس جزئیات مصوبات ارائه خدمات و تسهیلات به زلزله‌زدگان شهرستان اوز را تشریح کرد. به گزارش میلاد لارستان، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان اوز باحضور وزیر کشور، استاندار فارس،…

استاندار فارس جزئیات مصوبات ارائه خدمات و تسهیلات به زلزله‌زدگان شهرستان اوز را تشریح کرد.

به گزارش میلاد لارستان، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان اوز باحضور وزیر کشور، استاندار فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان استانی و محلی به منظور بررسی مسائل و مشکلات و همچنین ارائه خدمات بهتر به زلزله‌زدگان شهرستان اوز برگزار شد.

در این جلسه استاندار فارس در سخنانی با اشاره به اینکه مقرر شده بحث ماشین‌آلات با بسیج کردن امکانات بنیاد مسکن و شهرداری شهرستان اوز و سایر شهرستان‌ها تأمین می‌شود، گفت: حداکثر تا ۱۰ روز دیگر براساس نظر کارشناسان نظام مهندسی نظر قطعی درخصوص تخریب یا تعمیر منازل مشخص خواهد شد.

ایمانیه با بیان اینکه میزان مبلغ تسهیلات در جلسه بعدی هیأت دولت با پیگیری وزیر کشور مشخص خواهد شد، افزود: حتماَ خیرین پای کار بیایند و اگر کمک‌های خیرین به حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) واریز شود، معادل آن نیز از سوی این نهاد کمک می‌شود و در واقع کمک خیر دو برابر می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اذعان به اینکه وسایل خانگی براساس داوری فرمانداری و سپاه از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأمین خواهد شد، ادامه داد: سیمان و میلگرد را هم بنیاد مستضعفان تأمین خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه با مساعدت کمیته امداد تعداد ۲۴ خانواده تحت پوشش مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان مساعدت بلاعوض و برای هرکدام مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات درنظر گرفته خواهد شد، خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات بیمارستان یکی از مدیران فنی توانمند مستقر خواهد شد و هر فضایی که مناسب باشد برای بهره‌برداری لازم تعبیه شود و از روز شنبه بخش‌های مرتبط فعال شوند و بنده هم تعهد کرده‌ام که هزینه‌های مرتبط با زلزله که پیش آمده از وزارت بهداشت تأمین خواهیم کرد و در اختیار دانشکده علوم پزشکی لارستان قرار خواهیم داد.

استاندار فارس با بیان اینکه  ۶۲ خانواده از افراد تحت پوشش بهزیستی در زلزله اخیر آسیب دیده اند که مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ تسهیلات پرداخت خواهد شد، یادآور شد: پرونده تمام خانه‌های آسیب‌دیده که زیر ۲۰ سال ساخته شده‌اند توسط کارشناسان فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با مهندسان ناظر، شهرداران وقت و غیره برخورد جدی می‌شود.

ایمانیه با اشاره به اینکه صندوق بیمه حوادث ساختمانی می‌بایست به وظائف خود عمل کند، اضافه کرد: صدور پروانه مجدد از طرف شهرداری رایگان خواهد بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۴:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین