یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تصویب اختصاص کمک ۱۹۰ میلیارد تومانی دولت به زلزله‌زدگان اوزی

 هیات دولت  در جلسه  ۱۲ مهر ۱۴۰۲ به پیشنهاد وزیر کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه، اختصاص ۱۹۰ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان به زلزله‌زدگان را به تصویب رساند….

 هیات دولت  در جلسه  ۱۲ مهر ۱۴۰۲ به پیشنهاد وزیر کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه، اختصاص ۱۹۰ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان به زلزله‌زدگان را به تصویب رساند.

به گزارش میلاد لارستان، روابط عمومی دفتر نماینده در این خصوص بیان داشته که وزیر کشور درخواست داده بود تا ۱۶۷ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان به صورت وام به زلزله‌زدگان، چند میلیارد تومان به صورت هزینه‌ای و بلاعوض برای آواربرداری، صدور پروانه‌های ساختمانی و نظارت و ۱۵ میلیارد تومان به صورت تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای بازسازی تاسیسات دولتی، عمومی و زیرساخت‌های عمرانی اختصاص یابد که با تغییرات اندکی موضوع به تصویب رسید.

پس از سفر وزیر کشور در ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ با دعوت حسین‌زاده به شهرستان اوز، این برآورد تهیه و برای سازمان برنامه و بودجه ارسال گردید.

گفتنی است؛ زلزله ۴.۷ ریشتری شامگاه روز ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ در شهرستان اوز اگرچه تلفات جانی به همراه نداشت، اما خسارات بسیاری به منازل مردم، مغازه‌ها و حتی امکان عمومی و دولتی همچون بیمارستان اوز وارد کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین