پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

وزیر کشور: خیرین برای ایجاد اشتغال سرمایه‌گذاری کنند

وزیر کشور ایجاد شغل توسط خیرین برای جوانان را از بزرگترین کارها دانست و گفت: جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری در منطقه خودتان از مهمترین کارهاست و از استاندار و فرماندار…

وزیر کشور ایجاد شغل توسط خیرین برای جوانان را از بزرگترین کارها دانست و گفت: جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری در منطقه خودتان از مهمترین کارهاست و از استاندار و فرماندار و نماینده مردم می‌خواهم تا از سرمایه‌گذاران این منطقه که در خارج از کشور هستند، نشست برگزار کنند و برای توسعه صنعتی، کشاورزی یا خدماتی اقدام کنند تا جوان بیکار نداشته باشیم.

به گزارش میلاد لارستان، احمد وحیدی در نشست با خیرین، معتمدین و مسئولین گراش با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشکل یک نفر، مشکل همه است و برای حل آن همه می‌بایست کمک کنند، اظهار داشت: این نوع فرهنگ جامعه‌ساز است.

وی با تقدیر از روحیه خیرخیز بودن مردم این منطقه، برلزوم حفظ روحیه نیک‌اندیشی تأکید کرد و افزود: برای ترویج کمی و کیفی کارهای خیر، بهتر است که همگان درگیر انجام کار خیر باشند و نمونه بارز آن برگزاری مشارکتی مراسم اربعین است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اربعین یک شاخه جدید از کار خیر را برای ما باز کرد، ادامه داد: انسانی که وارد کار خیر هدفمند می‌شود، آخرت خود را تضمین می‌کند.

وحیدی با اذعان به اینکه افرادی که امروزه می‌خواهند اسلام را بکوبند، اخیراَ می‌گویند؛ «بهشت زوری، حجاب اجباری»، از فرهنگ اسلامی بدور هستند، تصریح کرد: کسی را به زور به بهشت نمی‌برند اما اگر فردی را به امر خیر تشویق کردید، آیا چیز بدی است؟!

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها سعی می‌کنند با استفاده از الفاظی مردم را نسبت به اصالت‌ها جبهه‌گیری کنند، عنوان کرد: این نوع حرکت، خلاف معنویت و اخلاق است.

وزیر کشور با بیان اینکه درباره حجاب نیز با اضافه کردن کلمه اجبار به آن، مردم را نسبت به این مسئله بدبین می‌کنند، یادآور شد: رعایت قانون راهنمایی و رانندگی نیز اجبار است، ولی آیا اجبار خوب یا بد است؟! اینکه کسی با سرعت ۲۰۰ کیلومتر رانندگی کنند و دیگران را نابود کند بعد اسم آن را بگذاریم همه آزادند تا هر اتفاقی بیافتد آیا کسی این موضوع را قبول می‌کند؟!

این مسئول با تأکید بر اینکه در موضوع حجاب، برای آنکه جامعه، خانواده و قداست زن صیانت شود، از لفظ اجباری استفاده می‌کنند تا افراد را برای موضع‌گیری تحریک کنند، عنوان کرد: چرا نباید انسان‌ها را به خیر، تکامل و آخرت و خدا دعوت نکنیم؟

وی بیان کرد: ترویج بی‌حجابی یعنی اینکه تشویق برهنگی در حال رخ دادن است و این به نفع جامعه، جوانان، دین و ایمان نیست.

وحیدی با اشاره به اینکه یک‌سری کارها را خیرین دنبال می‌کنند و تمایل دارند که دولت هم در کنار آنها باشد، تصریح کرد: باید اجرای کارها یک جریان هماهنگ باشد و در این خصوص می‌بایست کارگروهی در سطح وزارت کشور و استانداری‌ها در راستای حمایت از خیرین شکل بگیرد.

وزیر کشور در بحث ارتقاء موضوعاتی مطرح شد که در این خصوص براساس قوانین حد جمعیتی و سایر ضوابط لازم است که البته مسائلی که مطرح شد را پیگیری می‌کنیم، ادامه داد: پس از ارتقاء، انتظارات طبیعی این است که ادارات بالا برود، تعداد پرسنل افزایش یابد که همه اینها بودجه جاری را افزایش می‌دهد اما سیاست‌ها مبتنی بر آن است تا بودجه جاری بالا نرود و همین موضوع محدودیت‌هایی بوجود می‌آورد ولی را موارد لازم حتما ارتقاها اتفاق می‌افتد.

وی بر لزوم انجام سرمایه‌گذاری‌ها به خصوص در جایی مثل گراش با وجود این همه سرمایه‌های خیرین، نباید فرد بیکار داشته باشد یا مجبور به کار در خارج از کشور شود، گفت: بالاترین خیر آن است که خیرین در زمینه ایجاد شغل هم ورود شود.

وحیدی ایجاد شغل توسط خیرین برای جوانان را از بزرگترین کارها دانست و تصریح کرد: جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری در منطقه خودتان از مهمترین کارهاست و از استاندار و فرماندار و نماینده مردم می‌خواهم تا از سرمایه‌گذاران این منطقه که در خارج از کشور هستند، نشست برگزار کنند و برای توسعه صنعتی، کشاورزی یا خدماتی اقدام کنند تا جوان بیکار نداشته باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “وزیر کشور: خیرین برای ایجاد اشتغال سرمایه‌گذاری کنند”

  1. ناشناس گفت:

    واقعا اقاي وزير محترم كشور شما ابتدا به خيريني كه در تمامي بخشها از جمله سلامت كلي كمك و هزينه كردند درست جواب بده وانچه تعهدات دولت مي باشد پاسخگو باش از بخش اشتغال خودشان مىدانند چه كار كنند.شما كه دولت باشيد هيچ كاري در بخش مسكن براي مردم انجام نداديد وبه قولهاييكه داديد عمل نكرديد واقعا جاي تاسف دارد

  2. لارستانی دانشجو گفت:

    دست جناب وزیر. درد نکند مردم خیر اندیش منطقه خود در سالهای سال دانسته اند که در چه زمینه ای هزینه نمایند

  3. ناشناس گفت:

    از جون مردم لارستان چه ميخواهید؟ چرا وزارت كشور دست از سر مردم لار و لارستان برنمي دارد ! ديگه چه مي خوان ؟ لارستان كه همان لارستان بزرگ را قطعه قطعه كردند اقاجان ما چيزي از شما نمي خواهيم مارا به حال خودمان بگذاريد عزت زياد

  4. ناشناس گفت:

    ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی که با خیرین
    بهداشت و درمان که با خیرین
    آموزش و توسعه فضای آموزشی و آموزش عالی که با خیرین
    ورزش و فضاهای فرهنگی و ورزشی که با خیرین
    شغل هم که به دستور وزیر کشور با خیرین….
    یدفعه دولت کرکره رو بکشه پایین و صلوات ختم کنه و دم و دستگاه ها و ادارات زائد خودش رو از منطقه جمع کنه دیگه… خیرین کنترات همه کارا رو انجام میدن.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین