جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

جشن‌های هفته وحدت در تمامی نقاط لارستان برگزار شود

فرماندار ویژه لارستان گفت: پیشنهاد می شود که در تمامی منطقه لارستان بزرگ برنامه ها و جشن های ایام هفته وحدت برگزار شود و همه فرمانداران، مسئولین، ائمه جمعه و…

فرماندار ویژه لارستان گفت: پیشنهاد می شود که در تمامی منطقه لارستان بزرگ برنامه ها و جشن های ایام هفته وحدت برگزار شود و همه فرمانداران، مسئولین، ائمه جمعه و جماعات، علما، معتمدین و قشرهای مختلف مردم در این مراسم شرکت نماییم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته وحدت در لارستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولین ادارات در محل دفتر امام جمعه لارستان برگزار شد.

داریوش دهقان با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم اربعین‌حسینی اظهارداشت: عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین(ع) در راهپیمایی عظیم اربعین‌حسینی تجلی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی عظیم اربعین، سیلی محکمی به دهان دشمنان نظام و انقلاب است، یادآور شد: حماسه عاشورای حسینی در راهپیمایی اربعین‌حسینی تجلی پیدا کرده و این حضور پرشور اقشار مختلف جامعه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه سخنانش افزود: برگزاری باشکوه آیین های هفته وحدت و حضور اقشار مختلف مردم، نشان دهنده اتحاد و یکپارچگی مردم و مایه ناامیدی و یاس دشمنان انقلاب اسلامی است.

دهقان اظهار داشت: وحدت، همدلی و توکل بر خدا رمز موفقیت است. قطعا هر جایی که همدلی باشد، وحدت باشد و نگاهها هم به آسمان باشد، خداوند برکاتش را بر اهل زمین افزون خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه هفته وحدت سبب می شود همه مسلمانان با تکیه بر اشتراکات دینی خود از تفرقه و پراکندگی به دور بمانند، گفت: تفرقه بین مذاهب مختلف جز برنامه های استکبار است و باید مراسم های هفته وحدت را پر رنگ تر اجرا نماییم.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود که در تمامی منطقه لارستان بزرگ برنامه ها و جشن های ایام هفته وحدت برگزار شود و همه فرمانداران، مسئولین، ائمه جمعه و جماعات، علما، معتمدین و قشرهای مختلف مردم در این مراسم شرکت نماییم.

امام جمعه لارستان هم در این جلسه ضمن تبریک بمناسیت فرارسیدن ماه ربیع الاول و ایام فرخنده و میلاد مبارک حضرت محمد مصطفی (ص)، هفته وحدت را تجلی انسجام وحدت ملی و نمایش آرای نقطه اتصال وحدت مسلمان جهان دانست.

حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی گفت: نبی مکرم اسلام(ص) منادی و مظهر وحدت مسلمانان است و یکی از تاکیدات مهم دین مبین اسلام پرهیز از تفرقه و حفظ انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان است ، زیرا که وحدت و انسجام مسلمین موجب عزت و عظمت اسلام و مسلمین و حضور و مشارکت تمامی اقشار اعم از شیعه و سنی و سایر ادیان اسلامی می باشد.

وی خواستار اجرای برنامه های با کیفیت همراه با جشن در ایام هفته وحدت در سراسر منطقه لارستان بزرگ شد.

در ادامه حاضرین نیز مطالبی را در موضوع هفته وحدت و پیشنهادات و نقطه نظرات خود را برای برنامه های هفته وحدت در منطقه لارستان بزرگ بیان کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “جشن‌های هفته وحدت در تمامی نقاط لارستان برگزار شود”

  1. لارستانی دانشجو گفت:

    باید. علاوه بر جشن ایام هفته وحدت که بسیار هم. ضروری. است. برادران وجوانان اهل سنت منطقه. را در کارهای. اداری. ومسولیت. در شهرها. وروستاها. هم. مشارکت. داد تا وحدت در همه امور. وبه صورت. جدی. وپایدار. برقرار باشد

  2. شهروند. اوز گفت:

    اتحاد وبرادری باید. در همه عرصه های. زندگی. اجتماعی. فرهنگی. وسیاسی وجود. داشته باشد که یک وجه آن جشن و سرور هفته وحدت استکه یک عمل. فرهنگی. است می بایست در کلیه امور مملکت اقشار اهل سنت حضور داشته باشند. تا موضوع. وحدت عینیت یابد

  3. ناشناس گفت:

    چقدر هفته داريم مردم خسته كرديد از برگزاري مراسم روساي ادارات كه هميشه در اداره نستند و در جلسه و مراسم حضور دارند .اقاي امام جمعه اقاي فرماندار مردم گرفتارند ودر اين شهر كسي جوابگو نيست و شما مرتب جلسه وهفته هاي متعدد چه موقع وضعيت زندگي مردم سروسامان مي گيرد و شما بي تفاوت هستيد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین