جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

انتصاب روسای جدید ادارات راه و شهرسازی خنج، اوز، جویم و لارستان

  مديركل راه و شهرسازى لارستان طى احكام جداگانه اى روساى ادارات راه شهرسازى شهرستان هاى لارستان ، اوز ، خنج و جويم را منصوب كرد. به گزارش میلاد لارستان،…

 

مديركل راه و شهرسازى لارستان طى احكام جداگانه اى روساى ادارات راه شهرسازى شهرستان هاى لارستان ، اوز ، خنج و جويم را منصوب كرد.

به گزارش میلاد لارستان، حسن شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستان طى احكام جداگانه اى روساى ادارات راه شهرسازى شهرستان هاى لارستان ، اوز ، خنج و جويم را منصوب كرد.

بدين ترتيب فرهام رستمى به سمت سرپرست اداره راه و شهرسازى شهرستان لارستان ، محمد مريمى سرپرست اداره راه و شهرسازى شهرستان اوز ، حميدرضا فرازنده سرپرست اداره راه و شهرسازى شهرستان خنج ، روح الله سهرابى به سرپرستى اداره راه و شهرسازى شهرستان جويم منصوب شدند.

 

در متن اين احكام آمده است :

اميد است با توكل بر خداوند سبحان با بهره گيرى از منابع انسانى و كليه ى امكانات موجود و اعمال مدیریت صحیح و مطلوب و بكارگيرى منابع و ظرفيت ها و استعدادهاى بالقوه شاهد سرعت بخشى در اجراى انجام وظايف و ماموريت محوله به ويژه جهش توليد مسكن باشيم.

انتظار مى رود با هماهنگى اينجانب و ساير مديريت هاى اداره كل و تعامل با مديران و مسئولان محلى در پيشبرد اهداف و برنامه ها و نيز خدمت به مردم شريف آن شهرستان موفق و مؤيد باشيد.

ضرورت تكريم ارباب رجوع و ارائه الگويى از خدمت بى منت از مطالبات اينجانب است كه شايسته است نسبت به آن دقّت لازم را داشته باشيد. توفيق روز افزون شما را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهورى اسلامى ايران و مردم شريف منطقه از خداوند متعال خواهانم.

پيش از اين رهام سليمانى به عنوان رييس اداره راه و شهرسازى شهرستان لارستان ، حميدرضا فرازنده راه و شهرسازى شهرستان اوز ، پرويز حيدرى رييس اداره راه و شهرسازى شهرستان خنج كه به افتخار بازنشستگى نائل آمده است و محمد حسين عباسى رييس اداره راه و شهرسازى شهرستان جويم در اين شهرستان ها مشغول به خدمت بودند كه به پاس خدمات ارزنده در طول دوران تصدى مسئوليت از سوى مديركل راه و شهرسازى لارستان از اين افراد تقدير شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین