سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ساختمان پایگاه سلامت جویم تا پایان سال افتتاح می شود

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ساختمان پایگاه سلامت جویم تا پایان سال افتتاح می شود، گفت: ۱۷ نیروی انسانی سهم شهرستان جویم در آزمون استخدامی پیش…

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ساختمان پایگاه سلامت جویم تا پایان سال افتتاح می شود، گفت: ۱۷ نیروی انسانی سهم شهرستان جویم در آزمون استخدامی پیش رو خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان در پی بازدیدهای میدانی و هفتگی دکتر حسن فزونی اینبار تیم مدیریتی معاونت بهداشت به همراه مریم فزونی، مدیر حوزه مشارکت های اجتماعی دانشکده به شهرستان جویم سف کرده و با فرماندار و رئیس شبکه بهداشت آن شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار که پیرامون موضوعات و مسائل حوزه بهداشتی شهرستان جویم بحث و تبادل نظر شد، معاون بهداشت دانشکده اظهار داشت : خوشبختانه ساختمان پایگاه سلامت جویم که ساخت آن از محل اعتبارات دولتی تامین شده، با پیشرفت خوبی که داشته به مرحله سقف رسیده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم از آن بهره برداری کنیم.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه نیروی انسانی در مجموعه تحت پوشش علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: در حوزه منابع انسانی نیز برای شهرستان جویم،۱۷ سهمیه در نظر گرفته شده که هر ۵ بهورز و ۱۲ کارشناسان پس از جذب به صورت پیمانی در بخش های متعدد بهداشتی این شهرستان آغاز به کار خواهند کرد.

دکتر حسن فزونی خاطر نشان کرد : در سال گذشته اعتبارات خوبی در بخش تجهیزات در اختیار واحد های بهداشتی شهرستان جویم قرار گرفت که برای امسال نیز برنامه های خوبی در نظر داریم که بزودی اجرا خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین