یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

قتل شوهر با همدستی فرزند

  فرمانده انتظامی لارستان گفت: خانمی که به علت اختلافات خانوادگی با همکاری فرزندش اقدام به قتل همسر خود کرده بود، دستگیر شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

 

فرمانده انتظامی لارستان گفت: خانمی که به علت اختلافات خانوادگی با همکاری فرزندش اقدام به قتل همسر خود کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدمحمد یوسفی اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع فوت مشکوک مردی ۴۶ ساله در یکی از محله‌های شهرستان لارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: با انتقال متوفی به پزشکی قانونی و اعلام خانواده مبنی بر سکته، با اشاره به اقدامات تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد دارای آثار خفگی روی گردن است.

فرمانده انتظامی لارستان افزود: با پی بردن کارآگاهان به وجود اختلاف خانوادگی فی ما بین متوفی و همسرش، فرضیه قتل توسط همسر او قوت گرفته است.

سرهنگ یوسفی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با پیگیری‌های صورت گرفته متهمه ۴۶ ساله به همراه فرزند (پسر) ۱۶ ساله‌اش را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمه در مواجهه با شواهد و مدارک پلیس به قتل همسرش از طریق خفه کردن با همکاری پسر ۱۶ ساله‌اش به انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین