دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اجرای ۱۵۰ برنامه ورزشی در لارستان به مناسبت هفته تربیت بدنی

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان از اجرای ۱۵۰ برنامه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای اجرای ویژه…

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان از اجرای ۱۵۰ برنامه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای اجرای ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی با حضور اعضای هیات های ورزشی، مربیان، روسا و نایب روسای رشته های ورزشی و آقای طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان در سالن شورای شهر لار برگزار شد.‌

در این جلسه محمدحسن طیبی‌زاده ضمن دعوت از تمام هیات ها برای اجرای ویژه برنامه های مختلف ورزشی در بخش خانم ها و آقایان در هفته تربیت بدنی گفت: صد برنامه را برای هفته تربیت بدنی پیش بینی کرده ایم که از جمله؛ مسابقات قهرمانی، ورزش های همه گانی، جشنواره ها در حوزه NGO های مردم نهاد و در زمینه فرهنگی و علمی نیز برنامه داریم.

وی با اذعان به اینکه از مهم ترین برنامه های ما برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در فلکه امام در تاریخ چهارم آبان ماه خواهد بود، افزود: این جشنواره با حضور هیات های ورزشی و شهروندان، برنامه گسترده ای است که با اجرای بی نظیر همه هیات ها، حرکات نمایشی، برنامه های فرهنگی و علمی و ورزشی همراه خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان به رژه ورزشکاران رشته‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: مسابقات ورزشی متنوع از جمله؛ دارت، تنیس روی میز، ورزش صبح گاهی برای مسئولین ادارات و مدارس داریم.

این مسئول با اشاره به اینکه دوچرخه سواری عمومی برای مردم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اماکن ورزشی را با تخفیف ویژه و رایگان به مناسبت این هفته در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه جشنواره های بازی های بومی و محلی و همچنین برنامه های عمومی و همگانی برای محلات کم برخوردار در شهر لار خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: سال ۱۴۰۱ برای ورزش لارستان سال پرباری بوده، چندین رشته دعوت شده به تیم ملی داشته ایم از جمله؛ کشتی، تنیس روی میز، هندبال و‌‌ دارت، که مقام های خوبی کسب کرده ایم.

طیبی با ابراز خرسندی نسبت به اینکه در بحث عمرانی هم سال بسیار خوبی بوده و پروژه های بزرگی را افتتاح کرده یا برای احداث آن مبالغ خوبی از فرمانداری، نماینده، و اداره کل ورزش و جوانان در نظر گرفته شد، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز با همت فرماندار و نماینده و اداره کل ورزش و جوانان مبالغ خیلی خوبی به ورزش لارستان اختصاص داده شد، که ما در فرصت مناسب ریز پروژه های که کامل شده و در دست اقدام است را برای افکار عمومی منتشر خواهیم کرد.

به گزارش میلاد لارستان، در بخش پرسش و پاسخ نیز اعضای حاضر به ذکر مسایل و مشکلات هیات ها و باشگاه ها و ورزشکاران پرداختند و برای برپایی هر چه بهتر ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی نظرات و برنامه های خود را ارائه دادند.

خبرنگار: سحر طاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اجرای ۱۵۰ برنامه ورزشی در لارستان به مناسبت هفته تربیت بدنی”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدا بر اقاي طيبي مدير ورزش و جوانان لارستان كه هميشه در جهت توسعه وارتقا ورزش لارستان تلاش ميكنند.كاش ما چندتا مدير مثل ايشان داشتيم. ايشان بومي نيست ولي از ده تا مدير بومي بيشتر براي لارستان زحمت ميكشند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین