جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

50 برنامه فرهنگی و ورزشی در لارستان برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، محمدحسن طیبی در جمع خبرنگاران…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، محمدحسن طیبی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه هر ساله ۲۶ مهرماه تا ۲ آبان به نام هفته تربیت‌بدنی و ورزش نامگذاری شده، به پاس این هفته و تلاش‌ها و زحمات هیأت‌های ورزشی شهرستان، اداره ورزش و جوانان لارستان به خدمات ارزشمند ورزشکاران خود احترام و در مراسم‌های متنوع از زحمات ورزشکاران خود قدردانی می‌کند.

وی به مهمترین برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در لارستان اشاره کرد و افزود: رژه بزرگ ورزشکاران، رژه وسایل نقلیه هیأت‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی، سوارکاری، دوچرخه‌سواری و اجرای حرکات نمایشی هیأت‌های رزمی در روز پنجشنبه ۲۷ مهر ماه ۹۶ جنب فرمانداری ویژه لارستان با حضور مسؤولین شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ادامه داد: همچنین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و کشوری و تقدیر از روسای هیأت‌های ورزشی و مسؤولان ورزشی بخش‌ها اول آبان ماه در تالار وحدت لارستان برگزار می‌شود.

طیبی، جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان، برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی و جشنواره فرهنگی ورزشی با همکاری اداره آموزش و پرورش و دانشکده علوم پزشکی را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در لارستان عنوان کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین