سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

استاندار: رئیس جمهور هفته آینده به استان فارس سفر می‌کند

استاندار فارس اعلام کرد: آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی هفته آینده به فارس سفر می کنند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا،دکتر…

استاندار فارس اعلام کرد: آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی هفته آینده به فارس سفر می کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا،دکتر محمد هادی ایمانیه در ستاد سفر رئیس جمهور به فارس با اشاره به نهایی شدن برنامه این سفر افزود: پس از جلسات مختلف با مدیران ارشد استان، کمیته‌های مختلف سفر، نشست های متعدد با معاونین رئیس جمهور و وزرا و مدیران ارشد دولت، مقدمات سفر دوم دولت به فارس مهیا و هفته آینده دومین دور سفر استانی دولت به فارس انجام خواهد شد.

وی، با اشاره به رایزنی ها و پیشنهادات مختلف مدیریت ارشد و دستگاه‌های استان به هیات دولت اظهار کرد: در صورت تصویب پیشنهادات مذکور در سفر پیش رو، استان فارس در تمام شاخص ها رشد و جهش چشمگیری خواهد داشت.

او اظهار کرد: دیدار با مردم استان از نخستین برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است که این دیدار از ساعت ١۵ روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور اقشار و گروه‌های مختلف مردم انجام خواهد شد.

وی، ضمن دعوت از مردم شیراز و استان فارس برای حضور در این دیدار افزود: حضور پر شور مردم، تجلی وحدت و انسجام عمومی است و قطعا این سفر که نخستین سفر استانی دولت پس از سفر رئیس جمهور به نیویورک است، کانون توجه داخل و خارج از کشور خواهد بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین