جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

۲ طرح برج علم و فناوری و مجتمع طوبی با حضور معاون علمی رئیس جمهور افتتاح می‌شود

فرماندار ویژه لارستان گفت: ۲ طرح برج علم و فناوری و مجتمع طوبی با حضور معاون علمی رئیس جمهور افتتاح می‌شود. به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان در گفت‌وگو با…

فرماندار ویژه لارستان گفت: ۲ طرح برج علم و فناوری و مجتمع طوبی با حضور معاون علمی رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: ۲ طرح لار آماده افتتاح در سفر هیات دولت به فارس است که برج علم و فناوری این شهر با حضور معاون علمی رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی توضیح داد: خیر نیک اندیش لاری حدود یکهزار میلیارد ریال اعتبار ساخت این مرکز علمی و فناورانه را در اختیار دولت قرار داده و هفتاد میلیارد ریال نیز برای تکمیل و تجهیز آن از سوی دولت تامین شد.

دهقان افزود: برج علم و فناوری لار با سه هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا و در پنج طبقه ساخته شده و در کنار آن صندوق حمایت از مراکز رشد تاسیس شده است.

وی اضافه کرد: خیر این پروژه چند منبع درآمدی نیز برای حفظ و نگهداری برج نظر گرفته که در اختیار دولت قرار گرفته است.

فرماندار ویژه لار اظهار کرد: غیر از مراکز استان‌ها، چنین زیرساختی در هیچ یک از شهرستان‌های کشور وجود ندارد و لارستان اولین شهرستان برخوردار از این امکان است.

دهقان ادامه داد: مجتمع فرهنگی ورزشی “طوبی” دیگر پروژه‌ای آماده افتتاح لار در این سفر است که اعتبار لازم برای ان از سوی خیر ( مرحوم ناصر منیری) تامین شده است.

وی توضیح داد: این پروژه فرهنگی ورزشی با اعتبار بیش از پنج‌هزار میلیارد تومان ساخته شده است.

دهقان اضافه کرد: بخش‌هایی از محور ارتباطی لارستان به جهرم نیز آماده شده که در مجموع به ۵۲ کیلومتر می‌رسد و ۳۷ کیلومتر آن در حوزه لارستان است.

فرماندار ویژه لارستان ضمن قدردانی از تلاش‌های هیات دولت سیزدهم، اعلام کرد: تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از یکهزار و هفت هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه‌های عمرانی و افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال در حوزه راه‌سازی به لار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای لارستان، اظهار کرد: امید است باز هم اعتبارات دولتی برای طرح‌های مختلف به این منطقه اختصاص پیدا کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “۲ طرح برج علم و فناوری و مجتمع طوبی با حضور معاون علمی رئیس جمهور افتتاح می‌شود”

  1. ناشناس گفت:

    جاده ارتباطي لار-جهرم فقط ١٠٠ كيلومتر ان در حوزه لارستان بوده كه مدت بيش از ٢٠ سال از ساخت ان مي گذرد وبا تلاشي كه در اين مدت كشيده شده ٥٧كيلومتر ان اماده بهره برداري است ويك سال هست كه منتظر سفر رييس جمهور مي باشند كه افتتاح كنند؟! چقدر زحمت كشيده اند وچه جمعيتي از مردم كشته وداغديده شده اند.راستي جواب اين مردم داغديده چه كسي مي دهد.مسولين ما چقدر خوشحالند كه مي خواهند در اين سفر افتتاح كنند جزاك الله خيرا

  2. لا ری گفت:

    این دو طرح که کاملا خیرساز میباشد، لطفا فرماندار محترم پیگیری نمایید مرکز آموزشی لارستان به دانشگاه ارتقا یابد

  3. ناشناس گفت:

    به بقیه شهرستان های فارس توجه کنید: میلیاردها تومان بودجه دولتی واریز شده و الان پروژه ها افتتاح میکنند. فقط و فقط برای لارستان هست که شیراز و تهران هیچ مبلغی تخصیص نمیدهند و نگاه انان فقط به خیرین هست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین