سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تعیین اعضای ۸ نفره هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در لارستان

  با حضور فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و اعضا هیات نظارت شهرستان، اعضای ۸ نفره هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در…

 

با حضور فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و اعضا هیات نظارت شهرستان، اعضای ۸ نفره هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در لارستان مشخص شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به ریاست داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج،گراش، اوز و جویم و با حضور اعضا هیات نظارت شهرستان، رییس ثبت احوال و ۳۰ نفر از معتمدین محلی در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی افزود: انتخابات یکی از موضوعات مهم و اساسی و از افتخارات ما در طی این ۴۴ سال در کشور است که امیدواریم امسال بهتر از گذشته و با سلامت و با انطباق بیشتر با قانون و با توجه به وصایای حضرت امام(ره) و رهنمودات مقام معظم رهبری به پیش ببریم و سعی کنیم اعضاء هیئت اجرایی و نظارت امانت دار خوبی برای مردم باشیم.

داریوش دهقان افزود: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین انتخابات است که توسط خود مردم برگزار می شود، یعنی اینکه مردم در سرنوشت کشور خود شریک هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه ما باید در این دوره از انتخابات نقاط قوت را تقویت و بر طرف کننده نقاط ضعف دوره های قبل باشیم؛ خاطر نشان کرد: این یکی از اقدامات مهمی است که ما بعنوان هیات های اجرایی و نظارت باید بصورت مستمر به پیش ببریم تا این انتخابات قاعده مند و قانونمند شود.

وی با اشاره به این موضوع که ما در انتخابات باید امانت دار خوبی باشیم؛ اظهار داشت: با توجه به این امر که ما مجری برگزاری انتخابات هستیم باید امانت دار خوبی باشیم و این امانت داری در اذهان مردم تثبیت شود.

دهقان ادامه داد: مردم واقعا بدانند که اعضاء هیئت اجرایی و نظارت افرادی متعهد و خوبی هستند و اولویت اول ما برگزاری انتخاباتی خوب، سالم، قاعده مند، قانونمند و با مشارکت حداکثری و با رضایت کامل مردم است و این را باید یک افتخار بدانیم و هرکس که از صندوق در آمد نماینده مردم در انتخابات است.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش تصریح کرد: از میان ۳۰ نفر معتمد دعوت شده تعداد ۸ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر به عنوان اعضای علی البدل معرفی خواهند شد.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر نمازی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان لارستان هم مطالبی را بیان کرد.

در انتهای جلسه پس از رای گیری آقایان منصور محتاجی، هادی جهانگیری، علیرضا عمرانی، عبدالرضا معتمد، حسین پیروز، رحیم بیژنی، محمدرضا قنبرنژاد و حاج مسعود راستی لاری، به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در لارستان انتخاب شدند.

همچنین آقایان یوسف محبی، نصرالله قادری، هدی نخبه الفقهایی، محمدرضا مظفری و مهدی تقوی نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین