شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

چهار انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی لارستان

چهار انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی لارستان ابلاغ شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشگاه، طی ابلاغ های جداگانه، مشاور…

چهار انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی لارستان ابلاغ شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشگاه، طی ابلاغ های جداگانه، مشاور عالی ریاست، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، دستیار ویژه ریاست در امور شهرستان ها و بخش های تابعه دانشگاه همچنین سرپرست دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) را منصوب کرد.

در این ابلاغ ها، که دکتر رامین اقتداری، معاون توسعه پیشین را به عنوان مشاور عالی ریاست مجموعه، رامین عوض پور، دستیار ویژه ریاست در امور وزارتی و رئیس دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر محمد رضا عرفانی مشاور عالی را به عنوان دستیار ویژه ریاست در امور شهرستان‌ها و بخش های تابعه همچنین دکتر محمدرضا رضوی، معاون آموزشی پیشین دانشکده پرستاری را به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) لارستان معرفی کرد، آمده است:

 

جناب آقای دکتر رامین اقتداری

نظر به تعهد و شایستگی، حسن شهرت اجتماعی و اشراف جنابعالی به مسائل کلان دانشکده علوم پزشکی لارستان، بعنوان مشاور عالی ریاست منصوب می‌گردید. امید است با جامع نگری، رصد و تحلیل مسائل با تمرکز بر مدیریت و کاهش هزینه ها به جهت مرتفع نمودن آنها با اختیار، اهتمام ورزید.

 

جناب آقای رامین عوض پور

نظر به تعهد، شایستگی، تجربه و حضور چهارساله جنابعالی در سطوح مدیریتی وزارت بهداشت، به پیشنهاد و هماهنگی با مدیران مربوطه وزارت متبوع و نهادهای ذیربط، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این دانشکده منصوب می‌گردید.

 

جناب آقای دکتر محمد رضا عرفانی

نظر به تعهد، شایستگی و حسن ارتباطات جنابعالی با بزرگان، نیک اندیشان و مسئولین شهرستانی و بخش های تابعه تحت پوشش علوم پزشکی لارستان، بعنوان دستیار ویژه ریاست در امور شهرستان‌ها و بخش های تابعه، منصوب می گردید. امید است با آنچه از تجربیات جنابعالی در این زمینه سراغ داریم موجبات تعامل سازنده با مناطق ذکر شده، بیش از پیش فراهم آید.

 

جناب آقای دکتر محمد رضا رضوی

نظر به تعهد، شایستگی و حسن تعامل با اساتید هیئت علمی و دانشجویان، طی هماهنگی با معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی، بعنوان سرپرست دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) منصوب می‌گردید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین