یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

مسئولان لارستان عزم خود را برای اجرای نقشه مهندسی فرهنگی جزم کنند

  امام جمعه لارستان با اشاره به اهمیت برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی فارس، گفت: دستگاه‌های لارستان عزم خود را برای تحقق نقشه مهندسی فرهنگی جزم کنند. به گزارش میلاد…

 

امام جمعه لارستان با اشاره به اهمیت برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی فارس، گفت: دستگاه‌های لارستان عزم خود را برای تحقق نقشه مهندسی فرهنگی جزم کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم در چهارمین نشست امسال شورای فرهنگ عمومی لارستان بیان کرد: امروز همه باید عزم خود را جزم کنیم تا این نقشه راهبردی فرهنگی که با فکر و برسی تدوین شده و به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده اجرایی شود.

وی افزود: اینطور نباشد که هر فردی سخنی بگوید و بر این اساس گفت، اقدام شود تا در فعالیت‌های فرهنگی شهرستان یک وحدت رویه شکل گیرد.

امام جمعه لارستان با مهم خواند برخی مسائل روز، اظهار کرد: وظیفه شورای فرهنگ عمومی، پرداختن به مسائل مقطعی نیست و تمرکز ما در نشست شورای فرهنگ عمومی، تحقق نقشه مهندسی فرهنگی است.

موسوی خرم از اعضای شورای فرهنگ عمومی لارستان خواست تا دست‌کم یک بار برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی فارس را مطالعه کنند و نخوانده قضاوت نکنند.

وی اضافه کرد: با این حال البته این نقشه “وحی مُنزل” نیست و اگر اشکالی به آن وارد است نیز باید مطرح شود.

امام جمعه لارستان در پایان با گلایه از مسئولان برخی از اداره‌ها ت که در جلسه شورای فرهنگ‌عمومی شرکت نمی‌کنند، از همه دستگاه‌ها خواست تا به طور منظم در جلسات شرکت کنند و حتی بنا به نیاز، خودشان تقاضای برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه جلسه شورای فرهنگ عمومی لارستان به بیان آسیب شناسی اقدامات انجام شده در مسئله اول برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی پرداخت و گفت: برخی از اداره‌ها هنوز طرح‌های خود را به شورا ارائه نکرده‌اند و طرح‌های برخی نیز متناسب با قالب طرح نامه یا در موضوع مربوطه نبوده است.

روح الله شاهدی در ادامه یکی دیکر از مسائل این نقشه مهندسی فرهنگی را تبیین و تاکید کرد: دستگاه‌ها موظفند طرح های اجرایی خود برای اقدامات فرهنگی در این زمینه ارائه دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “مسئولان لارستان عزم خود را برای اجرای نقشه مهندسی فرهنگی جزم کنند”

  1. ناشناس گفت:

    اقاي موسوي امام جمعه محترم لار و فرماندار محترم از شما مي پرسيم مهندسي فرهنگي چه مشكلي از مردم حل كرده و مي كند؟ ايا نمي شود اينگونه جلسات كه مفيد فايده نبوده در ساعات عصر ويا شب برگذار شود وادارات تعطيل نكنيد؟ تاكيد كرده ايد چرا روساي ادارات در جلسه شركت نكرده اند؟ اقايان محترم از شما خواهش ميكنيم اولا جلسات در ساعات غير اداري برگذار كنيد تا ادارات تعطيل نشود وثانيا جلسه اي تشكيل دهيد كه يك مقداري مشكل مردم حل كند.با تشكر

  2. ناشناس گفت:

    اقا ويا خانم اصحاب رسانه لطفا توجه كنيد اقاي موسوي خرم امام جمعه لار مي باشند

  3. ناشناس گفت:

    روساي ادارات لار كار خوبي كرده اند كه در جلسه شركت نكرده اند.اينگونه جلسات هيچگاه مشكل مردم حل نكرده وفقط جلسه تشكيل مي شود و صورتجلسه بنويسند وبفرستند شيراز و تهران كه ما داريم كار ميكنيم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین