چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری هشتمین جلسه ستاد انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های جنوب فارس در لارستان

هشتمین جلسه ستاد انتخابات با حضور فرمانداران، بخشداران و اعضا هیات های نظارت شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد. به گزارش…

هشتمین جلسه ستاد انتخابات با حضور فرمانداران، بخشداران و اعضا هیات های نظارت شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، هشتمین جلسه ستاد انتخابات به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و رییس مرکز حوزه انتخابیه و با حضور فرمانداران، بخشداران و اعضا هیات های نظارت شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این نشست فرماندار ویژه لارستان با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت گفت: این روزها شاهد در هم شکستن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی هستیم که پاسخی به سالها تجاوز و حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به جان هزاران مردم بیگناه و مخصوصا کودکان و زنان فلسطینی است.

داریوش دهقان با آرزوی پیروزی جبهه مقاومت و عبور هوشمندانه و‌ مقتدرانه از این پیچ های تاریخی افزود: در مقابل سیاست های قدرت های استکباری و مرتجع منطقه ای علیه مردم مظلوم فلسطین، این روزها رژیم صهیونیستی مقهور قدرت انقلابی و جهادی یک ملت مقاوم، سرافراز و با اراده است.

وی در ادامه انتخابات را مظهر اقتدار نظام دانست و اظهار کرد : انتخابات ابزاری برای افزایش اقتدار نظام است که ما توفیق پیدا کردیم در این دوره نیز سهمی بعنوان مجریان انتخابات در این راستا داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات لارستان با قدردانی از همراهی و همکاری خوب هیات نظارت افزود : مسئولیت سنگینی بر عهده عوامل اجرایی و نظارت انتخابات است که باید همه تلاش خود را بکار ببندیم تا انتخاباتی سالم برگزار کنیم تا به اقتدار این نظام بیافزاییم و از جایگاه اجرایی و مسئولیتی که برعهده داریم دچار غفلت نشویم .

فرماندار ویژه لارستان برگزاری آموزش قوانین انتخابات برای فرمانداران، بخشداران و کلیه مجریان انتخابات به عنوان گامی مهم در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: مرکز حوزه انتخابیه با هدف ارتقاء سطح دانش مجریان انتخابات موضوع آموزش را با جدیت در دستور کار قرار داده و در این راستا دوره آموزش توجیهی قوانین و آیین نامه انتخابات برای مجریان برگزار می کند.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی و نظارت در انتخابات بر اساس قانون عمل می‌کنند، افزود: تلاش همه مسئولان و عوامل اجرایی و نظارت، برگزاری انتخاباتی سالم و بی‌طرفانه باشد.

دهقان تصریح کرد: همه باید در هر موردی که کوچکترین شائبه‌ای احتمالی برای مردم در خصوص برگزاری انتخابات ایجاد می‌کند، حساس بوده و آن را برطرف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعضا شعب بایستی از بهترین ها و بخصوص از جوانان باشند، تاکید کرد: مجریان و ناظرین انتخابات نباید به هیچ وجه له یا علیه کاندیدایی صحبت کنند، چرا که اصل برگزاری انتخاباتی سالم و شرکت گسترده مردم در آن موضوعیت دارد.

فرماندار لارستان و رییس مرکز حوزه انتخابیه، با بیان اینکه همه باید به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک کنیم، اضافه کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

فرماندار خنج هم در سخنانی با بیان اینکه برای بهتر برگزار شدن انتخابات می بایست دوره های آموزشی مشترک، برگزار شود، گفت: از هم اکنون می بایست نقاط ضعف دوره های قبل آسیب شناسی و مسائل و مشکلات رفع شود. اسفندیاری ادامه داد: برای حضوری گسترده مردم در پای صندوق های رای باید روحیه امید و نشاط را با عملکرد و فعالیت شبانه روزی خودمان در مردم ایجاد کنیم.

اسفندیاری افزود:آسیب‌شناسی انتخابات در دوره‌های گذشته، فرصتی را برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از انتخابات فراهم می‌کند که این مهم در دستور کار ستاد انتخابات قرار گیرد.

وی برگزاری انتخابات سالم و پرشور را مهمترین رویداد امسال عنوان کرد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات در واقع ناامیدی دشمنان را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام سید علی اصغر نمازی رییس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان لارستان هم گفت: اعضای هیات های اجرایی و نظارت برای اجرای درست وظایف خود باید با مراجعه مکرر به کتاب قانون و‌ دستورالعمل انتخابات اشراف کامل داشته باشند و ضمن قانون محوری در همه امور اجرایی انتخابات و وظایف هیات ها، از هر گونه انحراف جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اهمیت سلامت انتخابات و حفظ بیطرفی عوامل اجرایی و نظارتی افزود: ما اجازه نداریم به هیچ‌عنوان موضع گیری خاص یا حرف شبهه ناکی داشته باشیم و با حفظ بیطرفی باید بدنبال افزایش اعتماد عمومی و ‌سرمایه اجتماعی در راستای افزایش مشارکت مردم باشیم.

نمازی با تاکید بر اینکه همکاری و هم‌افزایی اعضای هیات‌های نظارت و اجرایی موجب حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری یک انتخابات سالم و بی‌شائبه می‌شود، افزود: حفظ سلامت انتخابات و تلاش برای حضور حداکثری و پرشور مردم در صندوق‌های رای از وظایف مهم اعضای هیات‌های نظارت و اجرایی شهرستان های جنوب استان است.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان نباید به افراد مساله‌دار و یا افرادی که علیه نامزدی تبلیغ و فعالیت می‌کنند اجازه حضور در هیات‌های اجرایی، بازرسی و نظارتی داده شود.

اکبری نژاد فرماندار جویم هم با بیان اینکه دولت انقلابی سیزدهم بصورت شبانه روزی، خالصانه و با تمام وجود در وسط میدان است، افزود: در این راستا حضرت آیت الله رییسی و هیات دولت با تلاش، همت و کار شبانه‌روزی در راستای منویات مقام معظم رهبری همواره در کنار مردم حضور دارند و مردمی و انقلابی ‌بودن را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: شهرستان تازه تاسیس جویم با کمبود رایانه و دیگر تجهیزات برگزاری انتخابات روبروست که می بایست این مهم هر چه سریعتر مرتفع شود.

محمدی فرماندار اوز هم اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی که دنیا نظاره‌گر تصمیم و عملکرد ملت بزرگ ایران است و همه در انتظار این هستند که ملت همیشه حماسه ساز کشور در رویداد ۱۱ اسفند ماه چگونه عمل خواهند کرد، همه باید با مشارکت گسترده و حضور مقتدرانه خود در این رویداد مهم سیاسی، از عزت و اقتدار ایران اسلامی حراست کنیم.

وی اظهار کرد: نقش عام ستاد انتخابات، بسترسازی بهتر برای برگزاری انتخابات بر اساس ۴ اصل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت باشد.

محمدی خاطر نشان کرد: همگرایی و هم افزایی هیئت های نظارت و اجرایی موجب مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات سرنوشت ساز خواهد شد.

فرماندار گراش هم با اینکه برگزاری انتخابات یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است، گفت: برگزاری انتخابات آزاد به معنای واقعی کلمه تحقق جمهوریت است.

طاهرزاده با اشاره به شرایط حساس کشورمان در منطقه و جهان، گفت: حضور مردم در این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و ضرورت حضور مردم در این عرصه بیش‌تر از گذشته احساس می‌شود.

فرماندارگراش گفت: دشمن به‌ دنبال کمرنگ کردن اهمیت انتخابات است، چرا که این مهم از اساسی‌ترین موضوع‌های جامعه در کشورمان محسوب می‌شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت اتخاذ تمهیدات لازم در راستای عدم بروز مشکل ارتباطی و مخابراتی در بازه زمانی برگزاری انتخابات اظهار کرد: باید از هم اکنون تمامی زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی انتخابات پیش بینی شود.

در ادامه اعضا هیات های نظارت شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، هم مطالبی را بیان کردند.

همچنین بخشداران نیز به ارائه گزارشی از اقدامات خود پرداختند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برگزاری هشتمین جلسه ستاد انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های جنوب فارس در لارستان”

  1. فرزند لارستان گفت:

    درود بر فرماندار پرتلاش و با غیرت – واقعا داره خیلی واسه لار تلاش می کنه – همچنین جای تشکر داره از کلیه کسانی که در راه رسیدن به اهداف ایشون رو یاری می کنن.خدا قوت
    نماینده شما هم یه تکونی به خودت بده زخم بستر نگیری ناراحت میشیم .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین