سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

هولوکاست واقعی| طوفان الاقصی ابهت پوشالی صهیونیست را شکست

  مدیر حوزه علمیه لارستان گفت: اقدام نظامی حماس باعث شکسته شدن ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی در جهان شد، این رژیم جعلی امروز برای برگرداندن ابهتش شروع به جنایات وحشیانه…

 

مدیر حوزه علمیه لارستان گفت: اقدام نظامی حماس باعث شکسته شدن ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی در جهان شد، این رژیم جعلی امروز برای برگرداندن ابهتش شروع به جنایات وحشیانه کرده ولی اینها قطعأ نابود شدنی هستند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام و المسلمین رضایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: با اتفاقی که شاخه نظامی حماس رقم زد ابهت پوشالی رژیم صهیونیست برای همه جهان روشن و شکسته شد،حالا اسرائیل با این توهم که می تواند ابهت خودش را برگرداند شروع به حملات وحشیانه کرده است و چون به نیروهای مقاومت دسترسی ندارد در این مسیر بیمارستان، کودکان و افراد بی دفاع را هدف قرار می دهد.

مدیر حوزه علمیه لارستان موجودیت اسرائیل را پایان یافتی دانست و گفت: اسرائیل قطعأ نابود شدنی است،تا الان هیچ زمانی افکار عمومی در سطح جهان تا به این حد علیه اسرائیل و جنایاتش تحریک نشده بود،آن هم در شرایطی که اخبارها و رسانه ها به شکل ناجوانمردانه ای دارند بایکوت می شوند اما می بینید که در قلب اروپا و آمریکا مردم به این جنایات واکنش نشان می دهند،جهان این نطفه نامشروع را نمی پذیرد و موجودیتش در خطر است. گردان قسام هم تجربه های جدیدی را اتخاذ خواهند کرد و اینها همه نشانه افول صهیونیست است.

رضایی عنوان داشت: رژیم صهیونیستی آنقدر مستأصل شده است که فورأ دست به دامان شریکانش از جمله آمریکا شد، آمریکایی که خود این روزها با بحران های مختاف سیاسی اقتصادی رو به رو است.

وی افزود: اسرائیل نطفه نامشروعی است که انگلیس در سال ۱۹۴۸ آن را پایه گذاری کرد و این رژیم منحوس شری است برای اروپا، وقتی هولوکاست توسط نازی ها اتفاق افتاده پس متهم اصلی این جنایت خودِ غرب است، آنطور که رییس جمهور می گوید اگر اسرائیل وجود نداشت هم ما سعی می کردیم ایجادش کنیم!

مدیر حوزه علمیه لارستان سازمان بین الملل را سازمانی محدود به چند ملت غربی دانست و تصریح کرد: سازمان های بین المللی استقلالِ نظر را ندارند و تابع سیاست های آمریکا و انگلیس و… هستند، کشورهای اسلامی با تقویت محور مقاومت و اتحاد خودشان باید کار را پیش ببرند چرا که این سازمان ها در کنترل و تابع غرب هستند عنوانِ بین المللی آنها برای همه ملت ها نیست و محدود به چند ملت غربی است.

رضایی مسئله فلسطین را یک مسئله انسانی دانست و گفت: هرکسی که ادعای انسانیت دارد، امروز نباید نسبت به مسففئله فلسطین بی تفاوت باشد، جنایت امروز جنایتی علیه انسانیت است، سکوت در برابر این جنایت ها برخلاف روح آزادیخواهی و انسانیت است، در این نسل کُشی نباید سکوت کرد و باید موضع گرفت.

وی در پاسخ به اینکه یک عده اقدام حماس را در حمله به اسرائیل را اشتباه می دانند گفت: این نکته که یک عده می گویند چرا حماس شروع به این اقدام کرد ، باید در پاسخشان بگوییم که رژیم اسرائیل غاصب است و ظلم کرده است ۷۵ سال علیه فلسطین جنایت کرده اند و خدواند در سوره حج آیه ۳۹ اذن و اجازه داده است اگر مورد ظلم واقع شدی باید مقابله کنی.سابقه تاریخی جنایت اسرائیل علیه فلسطین نشان می دهد که این مردم مظلوم باید از خودشان دفاع کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین