سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

افتتاح یک باب مدرسه خیرساز در روستای احمد محمودی شهرستان جویم

  با حضور مدیر کل نوسازی مدارس فارس، مدرسه ۶ کلاسه خیرساز حاج عبداله شکاری در روستای احمد محمودی از توابع شهرستان جویم به بهره برداری رسید. به گزارش گروه…

 

با حضور مدیر کل نوسازی مدارس فارس، مدرسه ۶ کلاسه خیرساز حاج عبداله شکاری در روستای احمد محمودی از توابع شهرستان جویم به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، با حضور مدیر کل نوسازی مدارس فارس و هیئت همراه، فرماندار، بخشداران بخش های مرکزی و هرم، ائمه جمعه و جماعات، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای تابعه ،مدیریت آموزش و پرورش، جمعی از مسئولین ادارات شهرستان، روسای دفتر نماینده و شورای شهرستان، معتمدین، خیرین، مسئولین محلی، فرهنگیان و دانش آموزان، مدرسه ۶ کلاسه خیرساز حاج عبداله شکاری روستای احمد محمودی از توابع بخش مرکزی شهرستان جویم به بهره برداری رسید.

مدرسه خیرساز شکاری روستای احمد محمودی به مساحت ۲۰۰۰ متر محوطه سازی، زیربنای ۶۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به همت نیک اندیش حاج حسین شکاری  با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس احداث گردیده است.

محمود میرزایی مدیر کل نوسازی مدارس فارس با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۱۰۴ پروژه آموزشی-ورزشی را با ۵۱۶ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش شد، گفت: امیدواریم این طرح ها مورد استفاده دانش آموزان قرار بگیرد و مدرسه خیرساز شکاری نیز جزء همین پروژه ها است که با تاخیر به بهره برداری رسید.

وی افزود:  وقتی پول خیر به یک مدرسه می رسد، قطعا دانش آموزان هم از برکت آن بهره مند می شوند و امیدواریم تحصیلکرده های خوبی از این مدارس به کشور معرفی شوند.

شیخ هدایت اله صدیقی امام جمعه روستای احمدمحمودی اظهار داشت: یکی از موارد مهم که در هر شهر و روستا همه به آن نیاز دارند، مکان آموزشی است، چرا که آموزش بهترین چیزی است که باعث دانایی افراد جامعه می شود و اگر آموزش نباشد جهل و نادانی در جامعه رشد خواهد کرد.

نعمت اله اکبری نژاد فرماندار جویم بیان داشت: در دین مبین اسلام، کار خیر و نیک اندیشی بعنوان باقیات و صالحات ذکر شده که تا همیشه پابرجاست و قطعا نیک اندیش این پروژه نیز از اجر معنوی برخوردار خواهد شد و امیدواریم دانش آموزان با فراگیری علم به پیشرفت منطقه کمک کنند.

جعفر معماری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جویم گفت: خیرین منطقه همیشه پای کار بوده و هستند و امیدواریم همواره در کنار آموزش و پرورش جهت تجهیز و ساخت مکان های آموزشی گام های مثبتی بردارند.

اجرای سرود و تقدیر از مدیر کل نوسازی مدارس فارس، فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش، خیَر و پیمانکار پروژه، دهیار و شورای روستا پایان بخش این مراسم بود.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین