جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
رییس مجمع علوی بسیج دانش آموزی لارستان:

مسئولین لارستان؛ دانش آموزان در مدارس مدام دلتنگتان میشوند لطفا هرزمان توانستید به ما سری بزنید؛ در بعضی کتب درسی فقط ادای تبیین را در آورده ایم

بیانیه رییس مجمع علوی بسیج دانش آموزی لارستان در بین الصلاتین نماز‌جمعه بمناسبت هفته  بسیج دانش آموزی قرائت شد. بیانیه رییس مجمع علوی بسیج دانش آموزی لارستان در بین الصلاتین…

بیانیه رییس مجمع علوی بسیج دانش آموزی لارستان در بین الصلاتین نماز‌جمعه بمناسبت هفته  بسیج دانش آموزی قرائت شد.

بیانیه رییس مجمع علوی بسیج دانش آموزی لارستان در بین الصلاتین نماز‌جمعه بمناسبت هفته  بسیج دانش آموزی قرائت شد. متن این بیانیه که توسط یکی از دانش‌آموزان خوانده شد در زیر می‌آید:

اقشار مختلف ملت ایران همیشه درمیدان ها حضوری درخشان داشته تا غروب دشمن را به تماشا بنشیند اما آن قشری که دشمن برای غروبش سالانه میلیارد ها دلار خرج کرده و خواهد کرد قشر دانش آموز ایرانی است چراکه آنها آینده سازان کشور اند و تغییر در ایشان تغییر در تمام معادلات را در پی خواهد داشت.

هر جا دشمن باشد بسیج هم هست ، و ویژگی خدمت خالصانه برازنده ی نهاد بسیج است زیرا رهبر فرزانه انقلاب یاد داد بزرگترین مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است و سالهاست بسیج مرگ بر آمریکا میگوید.

حالا که امپراطوری رسانه ای کذابشان دانش آموزان را هدف قرار داده، ما شاهد تشکلی نه تنها خنثی ساز، بلکه ولایت پرور هستیم که امروز پرچم دار مبارزه با دشمن در مدارس است.

بسیج دانش آموزی کشور یک آرم نیست یک آرمان است که سالهاست دانش آموز را برای فردا میسازد و در تعلیم و تربیت دانش آموزان جهاد میکند و همواره برای فرهنگ ایرانی_اسلامی ایثار و فداکاری می کند. دوازده سال در دست گرفتن عمر یک دانش آموز و ناتوانی در تربیت او کوتاهی نیست بلکه یک دستاورد بزرگ برای دشمن است…

شما در اغتشاشات پائییز ۱۴۰۱ دانش آموزان هیجانی و احساساتی را در خیابان ها دیدید که همه ی عمرشان را در کلاس های درس مدارس گذرانده بودند. قضاوت با شما.کجا را اشتباه رفته ایم؟؟؟

۱۴۰۱ صرفا یک اغتشاش نبود بلکه یک هشدار برای تکان دادن به کرسی های این مملکت بود که بدانند بعضی هنجار شکنی ها نوعی اعتراض است.

چنانچه تبیین نشود دیگر نه دانش آموزی از این تریبون سخنرانی خواهد کرد ، نه جوانی در صف اول نماز جمعه می ایستد. خلاصه بگویم در بعضی کتب درسی فقط ادای تبیین را در آورده ایم و تبیین را تبیین نکرده ایم. چرا که تکیه بر محفوظات را اصل قرار داده ایم.

اندیشیدن همان نوش داروی تیتر های دروغین رسانه های تروریستی بی بی س و اینترنشنال است که زهر تیتر را با پژوهش و اندیشه کردن درباره آن خنثی میکند… پس ضروری است چهره کتاب های درسی بر مبنای پژوهش و عملیات های کاربردی تغییر یابد.

مدیران و بازرسان فرهنگی باید در جذب سالانه معلمین و حراست از این شغل پاک دقت کنند تا خدایی نکرده خواسته یا ناخواسته عده ای در زمین دشمن بازی نکنند و دانش آموزان را نسبت به خیلی از مسائل منطقی هیجانی نسازنند.

ما با معلمی که نقد کند و گلایه داشته باشد مشکلی نداریم، بلکه جامعه ای را مفید میدانیم که هزاران گوش برای شنیدن میلیون ها گلایه داشته باشد اما هر شنیدنی در کلاس ها شنیدن نیست.

باید به این مهم اشاره کرد که مشکل کمبود معلم که با معلمین دهه های شصت و پنجاه به قبل تامین میشود اصلا قابل قبول نیست و کفاف نسل جدید را نمی دهد…

در پایان دو توصیه به دو قشر فرهنگیان و مسئولین:

جامعه ی فرهنگی لارستان

در این برهه سخترین شغل معلمیست اما سخت تر از آن دانش آموز بودن است. یک دانش آموز ممکن است به دلیل یادگیری غلط نمره ای از دست بدهد و یا اخراج شود اما یک معلم بخاطر آموزش غلط نمره ای را از دست نمیدهد. معلمی هنر است و معلمی موفق است که هنرمند باشد.

جامعه ی مسئول لارستان

دانش آموزان در مدارس مدام دلتنگتان میشوند لطفا هرزمان توانستید به ما سری بزنید و بشنوید و پاسخ دهید زیرا قشنگترین قاب اجتماعی تان را به هنگام رویارویی با قشر دانش آموز رقم می زنید و مدرسه ها تشنه به حضورتان است.

روا نیست از حقوق بی بشری که امروز اسرائل را فلسطین و فلسطین را اسرائل نشان می دهد یاد نکنیم.

باید به سازمان ملل بابت اظهار تاسف هایش تبریک گفت و امیدواریم آینده ای با بشر باشد که بتوان از حقوقش دفاع کرد و همینجااعلام میکنم دانش آموزان ولایی لارستان چشمشان به اشاره ی ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ایست تا به اذنی عازم شوند و تل آویو و حیفا را برای همیشه از پهنه ی جهان محو و لانه ی عنکبوتشان را شخم زنند.

ایها الشعب فلسطینی مثلنا و مثلکم ،ان لحمنا لحمکم و دمنا دمکم انشالله الی یوم القیامه…

والسلام علیکم.

دبیر منطقه سوم مجمع عالی علوی بسیج دانش آموزی کل کشور

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین