یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شهردار لار: در زمان مسئولیت من هیچ رودخانه‌ای مسدود نمی‌شود

شهردار لار گفت : قول می‌دهم در زمان مسئولیت من مسیر هیچ رودخانه‌ای در شهر مسدود نشود. به گزارش میلاد لارستان، درپی انجام عملیات تخریب سیل‌بند و پر کردن رودخانه…

شهردار لار گفت : قول می‌دهم در زمان مسئولیت من مسیر هیچ رودخانه‌ای در شهر مسدود نشود.

به گزارش میلاد لارستان، درپی انجام عملیات تخریب سیل‌بند و پر کردن رودخانه محله کوریچان توسط شهرداری لار و هشدار میراث دوستان به این اقدام نادرست، شنبه ۲۰ آبان چند نفر از فعالان اجتماعی و میراث‌دوستان لارستان باحضور در صحن شورای اسلامی شهر لار اعتراض خود به این موضوع را اعلام کردند.

در این نشست که غیر از اعضای شورا، فرودی شهردار لار و نعمت‌پور مسئول واحد عمران شهرداری، حامد صداقت مسئول پایگاه میراث فرهنگی نیز حضور داشتند آقایان عبدالحسین صنعتی و صمد و صادق کامجو بابیان تاریخچه مسیرهای آب و مهندسی دقیق کنترل و توزیع آب در شهر لار نسبت به هرگونه تعرض به این نظام آب‌رسانی اعتراض و نسبت به عواقب خطرناک آن هشدار دادند.

در این نشست شهردار لار نیز قول داد فعلا عملیات مسدودسازی مسیر آب در محله کوریچان را تا بررسی دقیق‌تر موضوع متوقف کند و تاکید کرد در زمان تصدی من در شهرداری مطمئن باشید مسیر هیچ رودخانه قدیمی در شهر مسدود نخواهد نشد.

لازم به ذکر است شهر لار در گذشته و با تعرض و تغییر مسیرهای قدیمی آب دچار مشکلات زیادی شده است که تکرار این تجربه برای ایجاد رضایت کوتاه‌مدت برخی ساکنان یا برخی سودجویی‌های احتمالی ملاکان، اقدامی نادرست و خطرناک است.

خبرنگار: صمد کامجو

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شهردار لار: در زمان مسئولیت من هیچ رودخانه‌ای مسدود نمی‌شود”

  1. ناشناس گفت:

    براساس قانون تغييرمسير وتخريب رودخانه و همچنين احداث ديوار سيل بند ولايروبي رودخانه ها از وظيفه شهرداري نبوده وتابحال هرچه شهرداري در اين خصوص هزينه كرده خلاف قانون است كه شهرداري وشوراي شهر بايد پاسخگو باشند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین