یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اشتباه شهرداران گذشته شهر لار را تکرار نکنید

یکی از فعالان اجتماعی لار خطاب به شهرداری و شورای اسلامی شهر لار گفت: اشتباه شهرداران گذشته شهر لار را تکرار نکنید. به گزارش میلاد لارستان، صمد کامجو یکی از…

یکی از فعالان اجتماعی لار خطاب به شهرداری و شورای اسلامی شهر لار گفت: اشتباه شهرداران گذشته شهر لار را تکرار نکنید.

به گزارش میلاد لارستان، صمد کامجو یکی از فعالان اجتماعی لارستان خطاب به شهرداری و شورای اسلامی شهر لار با ارسال مقاله‌ای دغدغه‌های خود را به شرح زیر نگارش کرده است:

رودخانه ها به نوعی شریان ها و شاهرگ های حیاتی هر شهر و دیاری است.

اگر به بافت شهر قدیم لار به خصوص سازه های آبی آن توجه نماییم متوجه می شویم که اگر این رودخانه ها نبودند؛ مطمئنا در سیلاب بخصوص سیلاب فصلی شهرقدیم لار، شهر و محلات دچار آب گرفتگی می شد و خسارت جبران ناپذیری به مردم وارد می آمد.

چند سالی است که از طرف شهرداران سابق و مسئولین وقت اداره راه و شهرسازی لارستان تعدادی از رودخانه ها شهر قدیم را پر کرده اند از قبیل رودخانه خوری، رودخانه فاخرو، رودخانه علا الدینی، رودخانه عباسپور، و تعدادی از رودخانه های کوچک دیگر.

چند ماهی است که از طرف شهرداری لار، در حال پر کردن رودخانه محله کوریچان هستند. این کار موجب آسیب به بافت تاریخی شهر و محله کوریچان می شود و ممر تعدادی از برکه ها که آبگیری آن از این رودخانه بود نیز کور شده است.

از شهردار وقت و فرماندار و مسئول اداره راه و شهرسازی لارستان همچنین شورای اسلامی شهر لار درخواست داریم اشتباهات گذشته شهرداران لار و مسئولین اداره راه و شهرسازی لارستان را تکرار نکنند و تا دیر نشده است از اینکار جلوگیری به عمل آورند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “اشتباه شهرداران گذشته شهر لار را تکرار نکنید”

  1. ناشناس گفت:

    جناب اقاي كامجو فعال محترم اجتماعي ،شهردار واعضاي محترم شوراي شهر لار سلام عليكم لطفا توجه كنيد لايروبي،احداث ديوار سيل بند وتغيير مسير رودخانه ربطي به شهرداري ندارد وتاكنون شهرداري وشوراي شهر مرتكب خلاف شده اند وبايد جوابگو باشند.تمامي موارد اشاره شده از وظيفه قانوني شركت اب منطقه اي ميباشد.بنابراين شهرداري و شوراي شهر موظف مي باشند كليه هزينه هاي انجام شده در خصوص احداث ديوار سيل بند ولايروبي رودخانه هااز شركت اب منطقه اي مطالبه كنند

  2. ناشناس گفت:

    جاي تاسف دارد براي شهرداري بجاي اينكه شهرداري كارهاي عمراني و پارك احداث كند كارهايي انجام داده كه مربوط به شهرداري نمي باشد. البته شهردار جديد مقصر نيست .اين كار خلاف مربوط به شهرداران گذشته مي باشد وبايد جوابگو باشند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین