یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درخشش دانش آموز لارستانی در جشنواره ملی بهیندخت

  مشاور مدیرکل آموزش وپرورش فارس درامور بانوان از کسب ۹ رتبه برتر جشنواره بهیندخت توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان فارس خبر داد.   به گزارش میلاد لارستان به…

 

مشاور مدیرکل آموزش وپرورش فارس درامور بانوان از کسب ۹ رتبه برتر جشنواره بهیندخت توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان فارس خبر داد.

 

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،سکینه حق نجات با اشاره به برگزاری جشنواره بهیندخت توسط وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان و فرهنگیان استان فارس در این جشنواره خوش درخشیدند.

مشاور مدیرکل آموزش وپرورش فارس درامور بانوان افزود:محورجشنواره در مقطع ابتدایی، نقاشی و خطاطی با موضوع آزاد، درمقطع متوسطه اول تولید نسخه شنیداری (پادکست) و نیز زمزمه دخترانه با حضرت معصومه (س) ونامه‌ای به یکی ازدختران شهید که خود دانش آموزان انتخاب کرده اند، در مقطع متوسطه دوم نیز با توجه به شعار سال که رشد تولید و مهار کردن تورم است، موضوع کارآفرینی انتخاب شد که دختران دانش آموز ما چه در هنرستان‌ها و چه در دبیرستان‌ها با رویکرد زیست بوم و کار آفرینی، محصولاتی را که خود تولید و به بازار عرضه کرده اند به رقابت گذاشتند و در بخش دختران دانشجوی دانشگاه فرهنگیان نیز تولید نماهنگ درباره نقش دختران و زنان در کنشگری‌های اجتماعی به عنوان محور مسابقه انتخاب شده بود.

حق نجات گفت: در رشته نقاشی، فاطمه بهرامی از آباده رتبه دوم و شیرین کریمی از شیراز رتبه سوم و در رشته خطاطی سید زهرا شکر فروش از شیراز و فاطمه حسین پور از کازرون و کوثر جعفری از زرقان رتبه دوم و نازنین فاطمه مهدوی آزاد از زرقان و زهرا بدیع الزمان از لارستان رتبه سوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

مشاور مدیرکل آموزش وپرورش فارس درامور بانوان در تشریح اسامی دیگر برگزیدگان افزود: یگانه ذاکری شعار از زرقان رتبه اول در رشته دلنوشته و فاطمه پدرام از شیراز رتبه اول در رشته پادکست را از آن خود کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین