یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مردم لارستان فریاد حمایت از غزه مظلوم سردادند

تجمع حمایت از کودکان غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لارستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان، تجمع حمایت از کودکان غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، شامگاه…

تجمع حمایت از کودکان غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان، تجمع حمایت از کودکان غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، شامگاه شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ در امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین علیه‌السلام لار برگزار شد.

این مراسم با حضور روحانیون، مسوولان، پاسداران و نیروهای نظامی، بسیجیان، اصحاب رسانه و زائرین و مجاورین آستان مقدس حضرت میرعلی‌بن‌الحسین علیه‌السلام برگزار شد.

حاضرین در این تجمع با سردادن شعارهای حمام خون به پا شد/فلسطین کربلا شد، یا ایها المسلمون/غزه شده غرق خون، با غزه هم دردیم/آماده نبردیم، مرگ به کودک کش مردم فریب/نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

اجرای گروه سرود، دکلمه‌خوانی، قرائت بیانیه، سخنرانی فرمانده سپاه لارستان و مولودی‌خوانی به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها از دیگر برنامه‌های این تجمع بود.

به گزارش میلاد لارستان، ارتش رژیم اشغالگر قدس از ۴۲ روز پیش با چراغ سبز غرب جنگ ویران‌کننده‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرده که در پی آن بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ فلسطینی شهید شده‌اند. از این تعداد ۴۷۱۰ نفر کودک و۳۱۶۰ نفر زن بودند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین