چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ساخت مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی گراش در دستور کار قرار گرفت

  فرماندار گراش در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس به منظور پیگیری‌های مصوبات سفر استاندار به شهرستان در حوزه آب و فاضلاب و بررسی نحوه تامین مالی…

 

فرماندار گراش در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس به منظور پیگیری‌های مصوبات سفر استاندار به شهرستان در حوزه آب و فاضلاب و بررسی نحوه تامین مالی اجرای پروژه‌های این حوزه بر ضرورت جبران عقب ماندگی‌های حوزه آب و فاضلاب تاکید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود طاهرزاده از ساخت مخزن آب پنج هزار مترمکعبی در این شهرستان به منظور ذخیره‌سازی آب شرب پایدار مورد نیاز خبر داد و گفت: برای ساخت این پروژه آبرسانی که از مصوبات سفر استاتدار به شهرستان است افزون بر ۱۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که رقم قابل توجهی است و برای تکمیل این پروژه به ۸ میلیارد تومان دیگر نیاز است و با اجرای این طرح آبرسانی به طرح اقدام ملی مسکن حل خواهد شد.

او با اشاره به ضرورت اجرای هر چه سریعتر شبکه فاضلاب شهری در این شهرستان، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی را از مهمترین اثرات اجرای این شبکه عنوان کرد و گفت: اجرای طرح فاضلاب شهر گراش از هر زاویه‌ای بررسی شود یک ضرورت و نیاز مهم این شهرستان است.

فرماندار گراش با بیان اینکه اتصال شهرک صنعتی به آب شرب ضروری است، افزود: اجرای پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی به عنوان یکی از مطالبات اصلی سرمایه گذاران به حداقل ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که انتظار است شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به تهیه طرح مطالعاتی آن اقدام کند و در اجرا آن تسریع کند.

طاهرزاده با اشاره به اینکه توسعه شبکه آبرسانی روستایی به ارتقای وضعیت بهداشت در روستا‌ها کمک شایانی خواهد کرد، افزود: طرح آبرسانی به روستا‌های کسرالدشت و کنار زیارت نیازمند ساماندهی هستند تا با واگذاری انشعاب از استفاده حجمی آب جلوگیری شود.

او خواستار ابرسانی و واگذاری انشعاب به روستای جدیدالتاسیس تنگ آب شد و گفت: واگذاری انشعاب در این روستای جدیدالتاسیس یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولین و مطالبات مردمی است که هر چه سریع‌تر باید مرتفع شود.

طاهرزاده افزود: پروژه آبرسانی به بخش ارد در دولت سیزدهم با مشارکت سپاه پاسداران و حمایت‌های ویژه استاندار فارس و شرکت آب و فاضلاب استان به بهره برداری رسید و در دو سال اخیر طرح‌های بزرگ پایداری آب در شهر و روستا‌های این شهرستان تعریف و بعضا اجرایی شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین