شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رونمایی از پوستر دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند در لار

طی آئینی با حضور مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری از پوستر دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند رونمایی شد. به گزارش میلاد لارستان، آئین…

طی آئینی با حضور مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری از پوستر دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند رونمایی شد.

به گزارش میلاد لارستان، آئین افتتاحیه نکوداشت هفته پژوهش در برج علم و فناوری لارستان با حضور دکتر میترا امین لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معاون فرماندار ویژه لارستان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، روسای ادارات و دانشگاه های لار و جمعی از محققین، پژوهشگران و دانشجویان برگزار و از پزوهشگران برتر لارستان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از پوستر دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند که قرار است به میزبانی مرکز آموزش عالی لارستان برگزار شود، رونمایی شد.

در این برنامه همچنین از پژوهشگران و فناوران برتر لارستان تجلیل و قدردانی شد.

پس از این مراسم، دفتر ارتباط با صنعت مرکز آموزش عالی لارستان در برج علم و فناوری این شهرستان با افتتاح دفتر فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و این مرکز آموزش عالی و کانون مدیریت دارایی های فکری تفاهم نامه ای برای همکاری های دو جانبه امضا شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین