دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

یکی از پسکرانه‌های جدی ما در حوزه‌های ساحلی و دریاها، شهرستان لارستان است

با حکم معاون وزير و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران محسن رفيعي به‌عنوان سرپرست اداره‌کل فرودگاه‌هاي لارستان انتصاب شد. به گزارش میلاد لارستان، در آئینی که با حضور…

با حکم معاون وزير و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران محسن رفيعي به‌عنوان سرپرست اداره‌کل فرودگاه‌هاي لارستان انتصاب شد.

به گزارش میلاد لارستان، در آئینی که با حضور معاون استاندار فارس، فرماندار لارستان و مشاور مدیرعامل در امور اجرایی برگزار شد، با حکم معاون وزير و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران محسن رفيعي به‌عنوان سرپرست اداره‌کل فرودگاه‌هاي لارستان انتصاب شد.

 

مدیران محلی و استانی با حمایت‌های خود فرودگاه لارستان را در طی مسیر پیشرفت یاری کنند

در این مراسم مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه‌های کشور در سخنانی با اشاره به اینکه فرودگاه‌ها دروازه شهرها هستند و نشان توسعه شهرهاست، اظهار داشت: شاکله گردشگری در شهرها هوانوردی بعنوان یک سفر راحت، مطمئن و سریع  مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

محمدحسین آجیلیان با بیان اینکه جایگاه فرودگاه در شهرها، نه تنها بعنوان یک سفر بلکه در سطح دنیا، موضوع شهرهای فرودگاهی مطرح است، افزود: این نشان می‌دهد اقتصاد هوانوردی فقط به پرواز ختم نمی‌شود، چراکه درآمد حاصله در فرودگاهها از مجموعه هوانوردی است و خوشبختانه لارستان از ابتدای شکل‌گیری مسیر درستی را در این خصوص طی کرده و حرکت می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از حمایت سیاسی مدیران استانی و محلی از فرودگاه لارستان، تصریح کرد: در هر فرودگاه ۲۸ سازمان، ارگان یا دستگاه با فرودگاه همکاری دارند و در فرودگاه لارستان این موضوع شکل گرفته است.

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه جابجایی مدیریتی ما به معنای ضعف یا نقص نیست و مدیریت در صنعت هوانوردی مانند دوی امدادی است، عنوان کرد: آقای رفیعی از جوانان خوش ذوق و خوش فکر فرودگاه شیراز بوده و لاری هستند و منطقه را می‌شناسد و انتظار است با برنامه‌های جدید با کمک گرفتن از دوستان با سابقه در راستای پتانسیل‌های لارستان حرکت کند.

وی در پایان از مدیران محلی و استانی خواست تا با حمایت‌های خود فرودگاه لارستان را در طی مسیر پیشرفت یاری کنند و آمادگی خود و مدیران کشوری را برای همکاری اعلام کرد.

 

یکی از پسکرانه‌های جدی ما در حوزه‌های ساحلی و دریاها، شهرستان لارستان است

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با اشاره به اهمیت جایگاه فرودگاه لارستان، گفت: در مسابقات جام جهانی اخیر که در کشور قطر برگزار شد، ۴ فرودگاه در سطح کشور بعنوان مرجع برگزیده شد که یکی از این فرودگاه‌ها، فرودگاه لارستان بود.

محمد فرخ‌زاده با اشاره به ابلاغ مقام معظم رهبری درباره آبهای آزاد و اینکه این ابلاغیه شامل دریاها و پسکرانه‌ها می‌شود، افزود: یکی از پسکرانه‌های جدی ما در حوزه‌های ساحلی و دریاها، شهرستان لارستان است که خوشبختانه در سطح بین‌المللی توانسته رشد خوبی داشته باشد.

این کارشناس مسائل گردشگری با اذعان به اینکه یکی از پایگاه‌های مهمی که از این پس در این کریدور در بحث زمینی، هوایی و تعریف مسیرهای کلان که در سطح استان در حال طراحی است و  باید به آن توجه شود، موقعیت شهرستان لارستان است و خوشبختانه لارستان در حال حاضر حکم بارانداز را دارد، ادامه داد: با پیگیری های فرماندار لارستان مزیت‌های مثبتی در حال شکل‌گیری است که از جمله برگزاری مسابقه بین‌المللی تیم‌های فوتسال ملی ایران و روسیه در شهر لار است و طبق برنامه‌ریزی‌ها، تمرکز بر توسعه گردشگری ورزشی لارستان است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه از بُعد سخت‌افزار کارهای خوبی در لارستان انجام شده اما در زمینه نرم‌افزار نیاز به توسعه جدی دارد و حضور مؤثر و مشارکت در رویدادها در دنیا حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: در حوزه گردشگری می‌بایست بدانیم سهم لارستان به لحاظ مالی چگونه است؟!

وی با اشاره به اینکه در سطح دنیا بسیاری از فرودگاهها در حال تبدیل به مراکز گردشگری درآمدزا هستند، عنوان کرد: با توجه به ارتباط گسترده لارستان با کشورهای حاشیه خلیج فارس و کسانی که از این خطه تردد می‌کنند عمدتا از معتمدین، خیرین و سرمایه‌گذاران در حوزه‌ خلیج فارس هستند، شاید یکی از بهترین خواستگاه‌ها در اجرای کارهای خلاقانه در حوزه فرودگاهی، فرودگاه لارستان باشد.

 

زمینه حضور شرکت‌های جدید هواپیمایی در فرودگاه لارستان فراهم شود

در حاشیه این مراسم داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان خطاب به سرپرست جدید اداره‌کل فرودگاه لارستان، گفت: از امروز می‌بایست تمام تلاش خود را از یک طرف برای افزایش پروازها در مسیرهای مسقط، نجف، مشهد، شیراز و غیره و از طرفی زمینه فعال‌سازی شرکت‌های داخلی و خارجی در فرودگاه لارستان انجام شود.

به گزارش میلاد لارستان، در پایان این جلسه از خدمات ۸ ساله امین‌الله صولتی مدیرکل سابق و احد بهروز سرپرست سابق فرودگاه لارستان تجلیل و حکم سرپرستی محسن رفیعی اعطا شد. رفیعی پیش از این در بخش عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی شیراز مشغول به فعالیت بوده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین