دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
سال گذشته صورت گرفت

پرداخت 469 میلیون تومان صدقه توسط مردم لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان، از پرداخت ۴۶۹ میلیون تومان صدقه توسط مردم نیک‌اندیش این شهرستان در سال ۱۳۹۴ خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان، از پرداخت ۴۶۹ میلیون تومان صدقه توسط مردم نیک‌اندیش این شهرستان در سال ۱۳۹۴ خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، با برشمردن میزان صدقات جمع‌آوری‌شده و نحوه مصرف آن در این شهرستان اظهار داشت: تمام این وجوهات در داخل لارستان مصرف‌شده و طبق قوانین خاص خود در سرفصل‌های ویژه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی با قدردانی از اعتماد شهروندان نیک‌اندیش لارستانی به کمیته امداد این شهرستان، افزود: در سال گذشته ۴۶۹ میلیون تومان صدقه از صندوق‌های منازل، مغازه‌ها و معابر سطح لارستان جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد نحوه مصرف صدقات جمع‌آوری‌شده، تصریح کرد: از مجموع این صدقات ۳۷ میلیون تومان در امور درمانی، ۴۹ میلیون تومان در سرفصل جهیزیه، ۱۱۳ میلیون تومان وام کارگشایی، ۱۵ میلیون تومان وام اشتغال، ۸۷ میلیون تومان عمران و ساختمان مددجویی، ۶۸ میلیون تومان امور فرهنگی و آموزش و بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به‌صورت متفرقه در سرفصل‌های ابن سبیل، کمک‌های موردی برای عمران، درمان، فرهنگی و آموزش و سفرهای زیارتی هزینه شده است.

دلاور اضافه کرد: در هزینه‌کرد این مبالغ، مناطق محروم در اولویت قرار داشته‌اند که حدود ۵۵ درصد این صدقات در مناطق روستایی هزینه شده است.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین