شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

خبرنگار لارستانی، برگزیده جشنواره ابوذر استان فارس شد

  ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان فارس با معرفی برگزیدگان پایان یافت و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیین اختتامیه…

 

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان فارس با معرفی برگزیدگان پایان یافت و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیین اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر امشب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد، در بخش خبر سیاوش ستاری از خبرگزاری فارس رتبه اول جشنواره را کسب کرد و عنوان دوم به لیلا غضنفری از روزنامه سبحان رسید و مژده عینی از باشگاه خبرنگاران جوان نیز سوم شد.

در بخش گزارش برتر مریم مرادی از روزنامه افسانه و امین افشارپور از خبرگزاری ایرنا رتبه اول را کسب کردند و فاطمه امیری دوم شد و سمیه انصاری‌فرد از خبرگزاری فارس و آمنه سپهر به صورت مشترک سوم شده و صبا بنکی از خبرگزاری فارس و فرزانه فریدونی از روزنامه تماشا نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش یادداشت نیز محمد عسلی، محی‌الدین ارسنجانی، فرزاد وثوقی و اسماعیل عسلی به عنوان یادداشت‌نویسان برتر و برگزیده این جشنواره انتخاب شدند و از زهرا حیدری از پایگاه خبری بروز نیز تقدیر شد.

تیترنویسان برگزیده این جشنواره نیز مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند و حمید رضا خلیقی خبرنگار ایرنا با تیتر (مهری که بر دل مردم ننشست) تندیس تیتر برتر را کسب کرد و علی گز بلند از روزنامه نیم نگاه با تیتر (آتش، عشق و دیگر هیچ) برنده عنوان تیتر برگزیده دوم شد و ناهید تقویان از روزنامه تماشا نیز با تیتر (رفع عطش صنعت فارس با آب فارس) سوم شد. همچنین در این بخش تیتر مهدی رحمانیان از خبرگزاری شبستان با عنوان (بیمه عشق در شش ساعت طلایی) شایسته تقدیر شد.

در بخش مصاحبه زینب زمانیان خبرنگار علم و فناوری و راضیه نجار تندیس برتر را کسب کردند و مصاحبه فاطمه دیباور خبرنگار خبرگزاری فارس دوم شد و فاطمه شعبانیان از خبرگزاری علم و فناوری نیز سوم شدند و فاطمه رفاهت از ایرنا نیز شایسته تقدیر شد.

در بخش عکس، تندیس عکاس برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر به امین برنجکار از خبرگزاری مهر رسید و احمدرضا مداح از خبرگزاری فارس و الهه پورحسین از خبرگزاری صدا و سیما نیز به صورت مشترک دوم و امیر صادقیان از تسنیم نیز به همراه مهدی آراسته سوم شدند.

در بخش عکس علی محمد خادم‌الحسینی از خبرگزاری فارس، فاطمه مداح از پایگاه خبری شیرازه، فریماه فرهمندفر از پایگاه خبری تحلیلی سحاب پرس و طاهره حیاتی از روزنامه شهر مردم نیز شایسته تقدیر شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین