جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پروازهای مطمئن و امنیت هوایی، مرهون زحمات نیروهای سپاه حفاظت هواپیمایی است

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان گفت: پروازهای مطمئن و امنیت هوایی، مدیون زحمات نیروهای سپاه حفاظت هواپیمایی هستیم. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت…

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان گفت: پروازهای مطمئن و امنیت هوایی، مدیون زحمات نیروهای سپاه حفاظت هواپیمایی هستیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی، سرگرد حسین حیدری فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان به همراه سرهنگ اسماعیلی فرماندهی پلیس فرودگاه و جمعی از پاسداران و نیروهای انتظامی، با داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمودند.

در این نشست فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با تبریک سالروز تأسیس سپاه حفاظت فرودگاهی، خدمات این مجموعه را جهادی و انقلابی دانست و اظهار داشت: پروازهای مطمئن و امنیت هوایی در ایران اسلامی، مدیون زحمات نیروهای یگان حفاظت هواپیمایی هستیم.

داریوش دهقان با بیان اینکه جهان استکبار همیشه سعی کرده چهره ایران اسلامی در جهان را ناامن جلوه دهد، خاطر نشان کرد: ناامن جلوه دادن و تضعیف قدرت جمهوری اسلامی از اهداف جهان استکبار بخصوص در عرصه هواپیما ربایی بوده که به حمدالله با تلاش و همت شبانه‌روزی سپاه حفاظت هواپیمایی، این مهم خنثی شده است.

فرماندار ویژه لارستان ایثار و از خودگذشتگی نیروهای سپاه حفاظت هواپیمایی را مورد سپاس قرار داد و با بیان اینکه ایران اسلامی دارای امن‌ترین خطوط هوایی است، تصریح کرد: آسمان ایران از امن‌ترین خطوط هوایی جهان محسوب می‌شود که این مهم با مجاهدت و تلاش سپاه حفاظت هواپیمایی محقق شده است.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود فرارسیدن نهم دی‌، روز میثاق امت با ولایت را تبریک گفت و این روز را یادآور حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی در بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی نهم دی‌ماه را تجلی بصیرت، بلوغ سیاسی و پیوند ناگسستنی ملت شریف ایران اسلامی با ولایت دانست و خاطر نشان کرد: نهم دی‌ماه روزی است که ملت بصیر و آگاه ما در یک حماسه فراگیر غرورآفرین با حضور خود چشم فتنه را کور کرد و بار دیگر با راهپیمایی شکوهمند خود از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پاسداری نمود و دست رد بر سینه فتنه‌گران زد و توطئه منافقان و کوردلان و آشوب طلبان و اربابان آن‌ها را خنثی کرد.

نماینده عالی دولت در لارستان با تاکید بر اینکه روز ۹ دی بحق یکی از ایام الله ها است، اظهار کرد: خلق حماسه نهم دی، یادآور حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی در بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله العالی است که خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

پیش از این نیز سرگرد حسین حیدری فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان گزارشی از عملکرد سپاه فرودگاه ارائه کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین