چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دیدار بخشدار و اعضای شورای شهر لار با پاسداران حفاظت هواپیمایی لارستان

اعضای شورای شهر و بخشدار مرکزی لارستان با یگان حفاظت هواپيمائي سپاه در فرودگاه بین المللی لارستان بازدید کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی…

اعضای شورای شهر و بخشدار مرکزی لارستان با یگان حفاظت هواپيمائي سپاه در فرودگاه بین المللی لارستان بازدید کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی لارستان بخشدار مرکزی لارستان در سالروز تاسيس سپاه حفاظت هواپيمائي به همراه مقیمی رئیس شورای شهرستان ، محبی  و نامدار عضو شورای شهر لار از يگان فرماندهي سپاه حفاظت هواپيمائي فرودگاه آیت الهی لارستان دیدار و بازديد .

مهندس پیروز  در سخناني گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با پيروي از سالار شهيدان امام حسين(ع) عزّت و افتخار را پيشه راه خود ساخته تا در سايه روحيه انقلابي، اسلامي و جهادي و معنويت، نقش تعيين کننده‌‌يي در دفع حملات دشمنان اسلام و ايران و حفظ انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن، ايفا کند.

مهندس پیروز ضمن بزرگداشت اين روز از زحمات ارزشمند فرماندهي و پرسنل  سپاه حفاظت هواپيمائي فرودگاه بین المللی قدرداني و تشکر کرد.

وي با اشاره به جايگاه ارزشمند سپاه حفاظت هواپيمايي در فرودگاه‌ها گفت: حضور سپاه در فرودگاه‌ها تامين‌کننده امنيت و هدايت ايمن پروازهاست که دستاوردي بسيار مهم است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین