یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سنت‌شکنی در برگزاری نشست خبری مسئولین با اصحاب رسانه

هر چند مسوولان در لارستان در رده‌های مختلف اعتقاد چندانی به برگزاری نشست خبری ندارند، از برگزاری نشست خبری با مدیران دعوت‌شده یا حضور یافته در منطقه نیز امتناع می‌کنند….

هر چند مسوولان در لارستان در رده‌های مختلف اعتقاد چندانی به برگزاری نشست خبری ندارند، از برگزاری نشست خبری با مدیران دعوت‌شده یا حضور یافته در منطقه نیز امتناع می‌کنند.

به گزارش میلاد لارستان، هر چند مسوولان در لارستان در رده‌های مختلف اعتقاد چندانی به برگزاری نشست خبری ندارند، از برگزاری نشست خبری با مدیران دعوت‌شده یا حضور یافته در منطقه نیز امتناع می‌کنند که خوشبختانه طی مدت اخیر در برخی موارد سنت‌شکنی شد و با تعدادی از مسئولین نشست خبری اصحاب رسانه برنامه‌ریزی شد.

در دو ماه گذشته شاهد نشست خبری اصحاب رسانه لارستان با دو تن از مسئولین کشور یعنی دکتر میعادفر رییس اورژانس کشور و دکتر عزیزی رییس فدراسیون تنیس کشور در لارستان بوده ایم. البته در این بین مسئولینی همچون وزیر ورزش و جوانان، رییس فدراسیون فوتبال، رییس فدراسیون هندبال و… نیز در لارستان حضور پیدا کردند اما فرصتی برای نشست خبری اصحاب رسانه با آنها در نظر گرفته نشد‌.

در ابتدا باید از آقای شریفی رییس هیئت تنیس لار و دکتر سلمانپور رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان تقدیر کرد که این جلسات را هماهنگی و برگزار کردند.

متاسفانه بسیاری از مسئولین لارستان به نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران واقف نیستند و شاید به نحوی رسانه‌ها را روابط عمومی اداره خود تلقی می کنند که باید اخبار آنها را پوشش دهد.

یکی از مزایای برگزاری اینچنین نشست هایی پرسش و بیان مشکلاتی است که شاید مسئول اجرایی نتواند از مافوق خود طلب کنند اما میتوان با هماهنگی خبرنگاران آن مطلب را مطرح و درخواست پاسخ و پیگیری داشت.

اصحاب رسانه باید زبان گویای مردم باشند و بدون تعارف با یک مقام مسئول حرف دل مردم را بیان کنند.

در پایان پیشنهاد می شود هر یک از ادارات و در راس آنها فرمانداری ویژه لارستان هر زمان که یک مسئول استانی یا کشوری به لارستان سفر می کند زمانی را برای نشست اصحاب رسانه و خبرنگاران با آن مقام مسئول قرار دهند تا در قالب این نشست ها بتوان مشکلات را بهتر بیان کرد و در همانجا شفاف سازی ها و پاسخ سوالات بیان شود.

در کنار این اتفاق بهتر است روسای ادارات لارستان نیز در سال حداقل یک تا دو بار نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار کنند تا ضمن ارائه گزارش کار خود به مردم به دغدغه های آنان از زبان خبرنگاران نیز گوش فرا دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سنت‌شکنی در برگزاری نشست خبری مسئولین با اصحاب رسانه”

  1. ناشناس گفت:

    اصحاب رسانه لارستان سلام عليكم،يكي از دلايل عمده عدم موفقيت شما اين است كه شما فقط زبان گوياي مسولين و دولتمردان هستيد و هيچموقع به داد مردم نمي رسيد. زماني كه مردم از مسولين تقدير و تشكر مي كنند سريعا منتشر ميكنيد و زماني كه مردم از مسولين انتقاد ميكنند يا منتشر نمي كنيد ويا با تاخير چند روزه منتشر ميكنيد.يقين داشته باشيد با اين روش جايگاه مردمي خود نيز از دست خواهي داد.ازما گفتن و نوشتن خود دانيد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین