سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جشنواره بازیهای بومی محلی و نمایشگاه غذا و صنایع‌دستی لارستان

جشنواره بازی های بومی محلی و نمایشگاه غذا و دستاوردهای هنری و صنایع دستی در بخش مرکزی لارستان برگزار می شود. به گزارش میلاد لارستان، اولین نشست کارگروه برگزاری جشنواره…

جشنواره بازی های بومی محلی و نمایشگاه غذا و دستاوردهای هنری و صنایع دستی در بخش مرکزی لارستان برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان، اولین نشست کارگروه برگزاری جشنواره بازیهای بومی محلی و نمایشگاه غذا و صنایع دستی لارستان با حضور مکاری بخشدار بخش مرکزی، طیبی ریاست اداره ورزش و جوانان، لادنی ریاست اداره منابع طبیعی و مظفری مدیر جهاد کشاورزی لار و فعالان اجتماعی شهرهای خور، دهکویه، چاه نهر و کرمستج صبح ۲۵ دی ماه در محل بخشداری مرکزی برگزار شد و مقرر گردیدبه مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف ایجاد فضایی صمیمی، ورزشی و پرنشاط به منظور احیا و اشاعه بازی‌های بومی‌ محلی، ایجاد شور، نشاط و شادابی در بین شهروندان و همچنین معرفی آداب و رسوم و فرهنگ غنی منطقه نسب به برگزای جشنواره اقدام شود.

در این نشست مقرر شد روز ۵ بهمن ماه در بوستان وحدت خور جشنواره بازی های بومی محلی برگزار شود‌. همچنین ۱۲ بهمن نمایشگاه غذا یی و صنایع دستی منطقه لارستان به میزبانی کرمستج، ۱۹ بهمن در چاه نهر اولین جشنواره برداشت سیب زمینی به همراه جشن انقلاب اسلامی و ۲۱ بهمن ماه نیز شهر دهکویه میزبان برگزاری نمایشگاه هنری با شرکت فعالان اجتماعی بریز، دنگز و کورده باشند.

برگزاری جام‌پرچم نیز در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان توسط هیات ورزش های روستایی عشایری در دستور کار قرار خواهد داشت که شرایط و دستورالعمل آن به زودی اعلام خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین