جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

درخشش دانش آموزان لارستانی در جشنواره کشوری نوجوان سالم و یاریگران زندگی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: پس از اعلام نتایج کشوری جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی ۷ دانش آموز فارسی حائز رتبه های برتر کشوری شدند….

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: پس از اعلام نتایج کشوری جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی ۷ دانش آموز فارسی حائز رتبه های برتر کشوری شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، جهانبخش بانشی گفت: قریب به  ۱۵ هزار اثر از مدارس فارس در رشته های مختلف از جانب دانش آموزان و فرهنگیان به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم ارسال شد که پس از داوری تعداد ۸۴ اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: رشته های اقدام پژوهی، پروژه ها و مداخلات موردی برای توانمند سازی، محصولات فرهنگی و منابع کمک آموزشی، برنامه عمل سالانه، طرح درس، فیلم تدریس و ابتکارات از محورهای این جشنواره در بخش فرهنگیان بود.

بانشی گفت: در بخش دانش آموزی رشته های نقاشی، ایده پردازی،پوستر سازی، تصویرسازی، روزنامه دیواری، عکاسی، مقاله، بازی های رایانه ای، خلق کاراکتر، پویانمایی، فیلم داستانی، موشن گرافی و نرم افزار چندرسانه ای در بخش دانش آموزی از محورهای این جشنواره بود که خوشبختانه سارا جمشیدی نسب از لارستان در رشته موشن گرافی حائز رتبه برتر شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین