جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

طرح چند راهکار برای تأمین آب بیرم

مدیرعامل شرکت آبفا فارس اقدامات انجام شده برای تامین آب بیرم را تشریح کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایلنا، علی جان صادق پور  در سلسله نشست مدیران…

مدیرعامل شرکت آبفا فارس اقدامات انجام شده برای تامین آب بیرم را تشریح کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایلنا، علی جان صادق پور  در سلسله نشست مدیران پاسخگو با بیان اینکه در مجموع حدود ۹۹.۸ درصد جمعیت شهری و بیش از ۸۶ درصد جمعیت روستایی از آب بهداشتی سالم بهره مند هستند، افزود: در شاخص های آبرسانی از مقیاس بین المللی در حد قابل قبول و بالاتر هستیم.

وی ادامه داد: دهه فجر امسال ۷۱ پروژه با اعتبار ۵۷۰ میلیارد تومان شامل ۶۳ پروژه آبرسانی و ۸ پروژه فاضلاب بهره برداری می شود که شامل ۳۱ شهر و ۲۲۶ روستای استان است.

صادق پور با اشاره به گزینه هایی که از طریق این شرکت برای تامین آب بخش بیرم در حال پیگیری است اشاره کرد و گفت: پروژه ی تأمین آب شرب از دریا و تأمین آب شرب بخش بیرم از این خط انتقال در حال پیگیری است؛ گزینه دیگربرای تأمین آب شرب بخش بیرم از طریق آب شیرین کن که توسط بخش خصوصی در حال اجراست ؛ همچنین ارتقاء سامانه موجود خط انتقال آب لارستان از سد سلمان فارسی و ترمیم بخشی از خط انتقال آبرسانی لارستان و ارتقاء تصفیه خانه آب حضرت ابیطالب(ع) از گزینه های تامین آب شرب منطقه بیرم است.

وی به اقدامات انجام شده برای تامین آب در هفته اخیر این منطقه نیز اشاره کرد و افزود: اعزام ۶ دستگاه تانکر، اجاره یک حلقه چاه کشاورزی با برداشت شبانه روزی، حفر،تجهیز و تأمین برق یک حلقه چاه با عمق ۱۵۰ متر ، دبی چاه جدید با ۲۷ لیتر بر ثانیه، اجرای خط انتقال ۴۰۰ متری و ۵ حلقه چاه با آبدهی ۴۵ لیتر بر ثانیه از فعالیت هایی است که برای اُفت فشار آب یک هفته‌ای بیرم انجام گرفته است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین