شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ایزدی جایگزین اسدی شد

رییس جدید اداره دامپزشکی لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش دهقان فرمانداری فرمانداری ویژه لاستان، دکتر نورایی مدیر…

رییس جدید اداره دامپزشکی لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش دهقان فرمانداری فرمانداری ویژه لاستان، دکتر نورایی مدیر کل دامپزشکی استان فارس، احمد علمدار و احمد دلاور معاونین فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان، دکتر کوروش ایزدی به عنوان رییس جدید اداره دامپزشکی لارستان معرفی و از خدمات سروش اسدی و امید توکلی رییس و سرپرست سابق تجلیل شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز مرد در سخنانی گفت: مسئولان باید از فرصت خدمتی که برای آنها مهیا می‌شود، حداکثر بهره بر‌داری را کرده و قدردان این فرصت باشند، چرا که خدمت به نظام اسلامی افتخار بزرگی است.

داریوش دهقان تأکید کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که در این نظام اسلامی هر خدمتی که انجام می‌دهند در حقیقت خدمت به امام زمان(عج) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی در ادامه از خدمات سروش اسدی و امید توکلی رییس و سرپرست سابق اداره دامپزشکی لارستان تشکر کرد و برای کوروش ایزدی رییس جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان فارس هم به ایراد سخن پرداخت.

کوروش ایزدی اهل بنارویه لارستان و دارای مدرک دکترای دامپزشکی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین