شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پرسنلیِ علوم پزشکی لارستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی لارستان از پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پرسنلیِ پزشکان و اساتید هیات علمی و دانشجویان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا…

رییس دانشگاه علوم پزشکی لارستان از پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پرسنلیِ پزشکان و اساتید هیات علمی و دانشجویان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر محسن سلمان‌پور با تاکید بر اولویت پرداخت مطالبات و دیون بخش های مختلف پرسنلی از جمله اعضای هیأت علمی، پزشکان، پرستاران و پرسنل شاغل در رسته‌ها و گروههای کاری مختلف اظهار داشت: با پیگیری‌ های خارج سازمانی از مسیر وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه کشور و استان ، توانستیم تامین اعتبار لازم جهت پرداخت بخشی از مطالبات را که معادل ۳۰۰ میلیارد ریال بوده تامین و در قالب شش مرحله پرداخت کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های سرپرست معاونت توسعه دانشکده در تامین رضایت خاطر همکاران خاطر نشان کرد: این مطالبات که در پی واریزی های سه ماه اخیر انجام شده، در حوزه آموزشی ، با پرداخت یکساله مطالبات اساتید هیات علمی، تمام‌وقتی و حق التدریس به روزرسانی شده و در حوزه درمان نیز حق مقیمی و ماندگاری شش ماهه امسال پزشکان، تسویه کارانه هفت ماهه پزشکان یک کا در سال گذشته و تسویه پزشکان تمام وقت تا خردادماه امسال پرداخت شده است.

وی افزود: بخش پرسنلیِ حوزه درمان نیز مورد توجه بوده و شش ماه اضافه کار و کارانه در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نیز پرداخت شده است.

دکتر سلمان‌پور بیان داشت: توجه به خدمات انجام شده توسط نیروهای شرکتی نیز از اولویت خارج نبوده و تسویه اضافه کار دو سال گذشته انجام شد. پرداخت سه ماه کارانه پرسنل ستاد و اورژانس نیز بخش دیگری از مطالباتی بوده که پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: دو ماه کارانه بیمه روستایی در حوزه بهداشتی و پرداخت مطالبات مربوط به تغذیه، سراها و مطالبات کار دانشجویی نیز در حوزه دانشجویی بروز رسانی شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: این روند پرداخت مطالبات ادامه خواهد یافت و در ماهای آتی نیز شاهد پرداختی ها طبق برنامه ریزی و اولویت بندی انجام شده برای همکاران خواهیم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۵:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین