جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کارنامه عملکرد نامطلوب حسین‌زاده در مجلس شورای اسلامی

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به بررسی عملکرد نمایندگان مردم فارس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم پرداخت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به بررسی عملکرد نمایندگان مردم فارس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم پرداخت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از گروه سیاسی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طبق آمار موجود، میزان فعالیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، بر اساس تعداد مشارکت در رای گیری ها، ارائه پیشنهادات و نیز حضور در مشروح مذاکرات مجلس محاسبه شده است، و به عنوان شاخص فعالیت ایشان در نظر گرفته شده است. ملاک ارزیابی صورت گرفته سامانه شفافیت آراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در ۱۸۶۵ مورد عملکرد جناب آقای حسین حسین‌زاده ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در ۴۰ درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در ۶۰ درصد نیز حضور نداشته‌اند. حسین‌زاده در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در ۷۴۴ مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد ۳۸۱ رای موافق، ۸۴ رای مخالف و ۱۰ رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در ۲۶۹ مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه ۲۱۶ در بین نمایندگان

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین