سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

حضور نماینده و فرماندار در ۲۲ شهر و روستا بخش مرکزی لارستان

به منظور پیگیری مشکلات مردم و توسعه مناطق، نماینده و فرماندار در ۲۲ شهر و روستا بخش مرکزی لارستان حضور یافتند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

به منظور پیگیری مشکلات مردم و توسعه مناطق، نماینده و فرماندار در ۲۲ شهر و روستا بخش مرکزی لارستان حضور یافتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده به همراه داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولان ادارات آن شهرستان به روستاهای بخش مرکزی لارستان سفر کرد.

وی سفرش را از آخرین روستا در حوزه انتخابیه یعنی روستای بلوچی آغاز کرد و در ادامه در ۲۰ روستای دیگر حضور یافت و در گفتگو با اهالی و مسئولان آن روستاها به پیگیری مسائل و مشکلات‌شان پرداخت‌.

آن ۲۰ روستا عبارتند از تل‌پلوئی، کهن بُرهان، شتوان، سایبان، سردشت، دُرز، مهرآباد، رمیجان، حسین‌آباد، دولت‌آباد، زیارت، بیخویه، شاه‌غیب، چاه‌نهر، کهنه مرکزی، علی‌آباد مرکزی، زاهدمحمود، اوه، علی‌آباد زاهدمحمود و هرمود مهرخویی‌.

در پایان نیز نماینده به لطیفی رفت و ضمن اینکه با مردم و مسئولان آن شهر دیدار کرد و به بررسی مسائل‌شان پرداخت، در دهمین یادواره شهدای لطیفی نیز حضور یافت و سخنرانی کرد.

حسین‌زاده در اولین روز از سفر به روستاهای حوزه انتخابیه در ماه‌های پایانی دوره نمایندگی‌اش، ۷۰۰ کیلومتر مسیر طی کرد و در ۲۲ روستا و شهر حضور یافت‌.

وی در روز جمعه ۳ آذر نیز باحضور در بخش مرکزی و بخش بنارویه لارستان با مردم سایر روستاها و شهرها گفتگو می‌کند.

هدف از این سفرها دیدار مستقیم با مردم، پیگیری مهمترین مسائل و مشکلات روستاییان، رفع محرومیت و توسعه و آبادانی روستاهاست.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین