پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

بودجه «در اختیار» حسین‌زاده کجاها صرف شده است؟!

دفتر نماینده صرف «بودجه در اختیار» نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده از اعتباراتی…

دفتر نماینده صرف «بودجه در اختیار» نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده از اعتباراتی که با عنوان «بودجه در اختیار» برای توسعه حوزه انتخابیه در اختیار دارد با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه فارس و فرمانداران به طرح‌هایی در حوزه‌های عمران، راهسازی، آب و کشاورزی، آموزش و پرورش، فرهنگ، ورزش، بهداشت و درمان و امنیت اختصاص داد.

حوزه «راهسازی» بیشترین سهم را داشت و ۷ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان به جاده‌های چک‌چک، لار – گراش، دیگ‌اشکن، جویم – فرشته‌جان، سه‌راهی دامچه – خرده‌دره، بین مزارع گراش، باغان – کورده، زاهدمحمود – اوه، فداغ – خلیلی، ارد – مز و شماره ۲ صحرای باغ و گردنه‌های هیرم و اوز – کهنه تعلق گرفت.

همچنین ۵ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان برای اجرا و تکمیل طرح‌های هادی روستاهای «دشتی» و «دُرز» در لارستان، «خلیلی»، «کنگ‌ و ریشه»، «بشیرآباد» و «محمدزینا» در گراش، «فیشور»، «کهنه»، «قلات»، «هیرم» و «بیدشهر» در اوز و «بلغان»، «چغان» و «کاریان» در جویم و احداث دیوار حائل رودخانه پئت گراش تامین شد.

۴ میلیارد و ۹۱۴ و نیم میلیون تومان برای تامین آب آشامیدنی محمله، شهرک صنعتی خنج، گراش و روستاهای بریز، کورده، چاه‌نهر و شاه‌غیب در لارستان، بازسازی شبکه آب روستایی گراش و اوز، ترمیم قنات جلال‌آباد جویم و نوسازی و تجهیز مراکز خدمات کشاورزی تعلق یافت.

همچنین با پیشنهاد مهندس حسین‌زاده ۴ میلیارد و ۸۳۶ و نیم میلیون تومان نیز به تکمیل مجموعه‌های ورزشی کورده، تختی لار، براک، امام حسین (ع) عمادشهر و هفتوان، زمین‌های چمن مارمه و زاهدمحمود در لارستان و خنج، سالن‌ها و سوله‌های ورزشی بسیج در لارستان، خنج، گراش و اوز و توسعه و تعمیر فضاها و اماکن ورزشی گراش تعلق گرفت.

در حوزه فرهنگی نیز ۳ میلیارد و ۷۵۲ میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز کتابخانه‌های لار و بنارویه، کانون پرورش فکری گراش، مجتمع فرهنگی گراش (پلاتو) ، حوزه‌های علمیه لار و گراش، خانه‌های عالم دهکویه، چاه‌طلا و جنگویه در لارستان و خنج و میراث فرهنگی گراش اختصاص پیدا کرد.

۲ میلیارد و ۷۵۷ و نیم میلیون تومان نیز برای بیمارستان و هلال احمر گراش، مرکز جامع سلامت فداغ، مرکز بهداشتی ارد و خانه‌های بهداشت لاغر، جنگویه، گرمشت و چاه‌طوس در خنج تامین شد.

یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هم برای تجهیز کلانتری‌های لارستان و گراش و تکمیل پایگاه علی بن ابیطالب (ع) گراش اختصاص پیدا کرد. ۲۰۱ میلیون تومان هم برای تجهیز مدارس گراش و خنج تعلق گرفت.

گفتنی است این اعتبارات با پیشنهاد مهندس حسین‌زاده و با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه فارس و فرمانداران حوزه انتخابیه تعیین شده که اختصاص نهایی آن مستلزم پیگیری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و روسای ادارات در شهرستان‌هاست.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “بودجه «در اختیار» حسین‌زاده کجاها صرف شده است؟!”

  1. شهروند اوز گفت:

    بدون غرض وبا انصاف اگر نگاه کنیم. سهم. شهرستان. اوز. وجویم. دربین این گزارش. کمترین. است

  2. قابل توجه شهروندان حوزه انتخابیه جنوب فارس گفت:

    همشهریان در تمام حوزه‌ای انتخابیه بدون تعصب وبا دقت وضعیت تقسیم بودجه های. در اختیار. نماینده مجلس. را بررسی نمایند وخود متوجه میشوند که آیا در همه شهرستانها با عدالت ومساوات. این بودجه. در اختیار. تقسیم. شده. است

  3. ناشناس گفت:

    بودجه باید به نسبت وسعت و جمعیت هر شهرستان تقسیم شود

  4. ناشناس گفت:

    اقا ویا خانم روزنامه میلاد مگر بودجه کشور بر اساس دلار تنظیم و هزینه میشود؟!؟! چرا به گونیهای دلار اشاره شده است؟!؟! گرچه میدانیم ریال و تومان نابود کرده اند و هیچ ارزشی ندارد .

  5. ناشناس گفت:

    مگر درکشور، استان وشهرستان عدالت وجود دارد که در توزیع بودجه در اختیار نماینده عدالت باشد؟!؟!؟!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین