یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

طراحی بازی هدفمند ” دانستنی های انقلاب” در مرکز فرهنگی هنری بیرم

  به مناسبت دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی، بازی هدفمند ” دانستنی های انقلاب” در مرکز فرهنگی هنری بیرم طراحی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

 

به مناسبت دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی، بازی هدفمند ” دانستنی های انقلاب” در مرکز فرهنگی هنری بیرم طراحی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در مدرسه حجاب روستای بالاده بیرم، با حضور مسئولین شورای اداری و مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرم، “زنگ انقلاب” به صدا درآمد.

همچنین بازی هدفمند «دانستنی های انقلاب» به صورت هوشی حرکتی با طراحی پرچم های رژیم های معاند آمریکا و اسرائیل و کاریکاتور رؤسای جمهور آنها و شبکه معاند بی بی سی طراحی شد. که این بازی ضمن شناساندن اطلاعات عمومی درباره انقلاب که در ضمن بازی به صورت حرکتی و با پرسش و پاسخ به دست می آید، موجب شناساندن پرچم های ایران و دشمنان ایران و شبکه های معاندو اسامی آنهاشده، و اعضا را به صورت غیر مستقیم با بصیرت سیاسی در انتخابات آشنا می کند. این بازی برای همه رده های سنی با تغییر سوالات از ساده به پیچیده به تناسب سن اعضا، با استقبال خوبی روبه رو شده است.

همچنین در مراسم “پرواز بادبادکها” که با همکاری بسیج حوزه حضرت زینب (س) برگزار شد؛ غبارروبی از قبور مطهر شهدا، انجام شده، و زنگ انقلاب توسط فرزندکوچک شهید نواخته شد؛ و در پایان از فرزندان شهید سرگرد نورالدین جنگجو تجلیل به عمل آمد.

در مرکز فرهنگی هنری بیرم، برنامه‌های متنوع دیگری از جمله تجلیل از مادر شهید مدافع امنیت، بازروایی شعارهای انقلابی، طراحی بازی‌های مرتبط با دهه فجر و انتخابات، معرفی ایام و وقایع، معرفی کتاب، قصه‌گویی، نقاشی، معرفی شخصیت، حضور پیک امید به اتفاق فرمانده بسیج بیرم در روستای محمدقاسمی، بازی و سرگرمی، بازدید دانش‌آموزان مدارس ابتدایی پسرانه شهید خلقی و شهید زحمتکش، و مدارس ابتدایی حضرت زینب (س) و حضرت زهرا (س) از مرکز، مراجعه به مدرسه متوسطه کوثر (س) و مدرسه حضرت زینب (س)، جلسه در خصوص اجرای شیوه ی یک طرح کانون مدرسه، تبلیغات مسابقات پویش ملی خوانش کتاب، نمایشگاه کتاب‌های انقلاب و نقاشی کودکان به مناسبت دهه فجر و برنامه‌های دیگر، در مرکز فرهنگی هنری بیرم برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین