یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه لار خطاب به استاندار فارس؛

در موضوع انتقال آب از دریا،مردم معتقدند لار را دور زنده‌اند و اعمال نفوذ شده و تقاضا دارم اصلاح کنید

امام جمعه لار با اشاره به اینکه انتقال آب از دریای خلیج فارس در حال انجام است ولی اکنون اخباری به گوش می‌رسد که قرار است لار در این طرح…

امام جمعه لار با اشاره به اینکه انتقال آب از دریای خلیج فارس در حال انجام است ولی اکنون اخباری به گوش می‌رسد که قرار است لار در این طرح نباشد، گفت: درخواست ما این است که انتقال آب از دریا برای لار لحاظ شود و منافعی برای مردم ما در موضوعات مختلف داشته باشد چراکه مردم معتقدند لار را دور زنده‌اند و اعمال نفوذ شده و تقاضا دارم اصلاح کنید.

به گزارش میلاد لارستان، هادی ایمانیه استاندار فارس در ادامه سفرهای استانی خود در ۷۷ ایستگاه به مناسبت دهه مبارک فجر در راستای پیگیری مصوبات سفرهای قبلی و همچنین سفر هیأت دولت به استان فارس، به لارستان سفر کرده است.

امام جمعه لار  در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار فارس برگزار شد، در سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و اعیاد بزرگ شعبانیه، به برخی از اهم مطالبات مردمی اشاره کرد و اظهار داشت: احداث پُست ۴۰۰ کیلوولت برق لار که از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری نیز است، هنوز کارهای خاصی در عمل صورت نگرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی خرم خواستار اجرای سریعتر مصوبه منطقه ویژه اقتصادی لار که این مهم نیز از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود، شد و افزود: احداث راه‌آهن لارستان که در گذشته با حضور وزیر راه وقت کلنگ‌زنی شده و بخشی از زیرسازی آن نیز انجام گرفته، متأسفانه مطلوب مردم حاصل نشده است.

وی تقاضای اجرای خط دوم انتقال آب از سد سلمان فارسی را مطرح و آن را یکی از نیازهای ضروری لارستان برشمرد و تصریح کرد: در بخش بیرم لارستان مشکل جدی آب وجود دارد و لازمه آن اجرای خط دوم انتقال آب از سد سلمان فارسی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه انتقال آب از دریای خلیج فارس در حال انجام است ولی اکنون اخباری به گوش می‌رسد که قرار است لار در این طرح نباشد، خاطر نشان کرد: درخواست ما این است که انتقال آب از دریا برای لار لحاظ شود و منافعی برای مردم ما در موضوعات مختلف داشته باشد چراکه مردم معتقدند لار را دور زنده‌اند و اعمال نفوذ شده و تقاضا دارم اصلاح کنید.

امام جمعه لار با اذعان به اینکه در لارستان ۲۰ مدرسه نیمه‌کاره با مشارکت خیرین احداث شده است، ادامه داد: آن سهمی که مرتبط با خیرین بوده، انجام گرفته، سهم دولت بیش از ۱۰ سال باقی مانده و این پروژه‌ها در حال فرسودگی است و اگر این مدارس اینگونه باقی بماند، طی چند سال آینده شاید شرایط تکمیل را هم دست بدهد.

وی با طرح درخواست اختصاص زمین جهت احداث اردوگاه تفریحی و فرهنگی جهت کانون فرهنگی هنری مساجد لارستان، اضافه کرد: با توجه به اقلیم حاکم بر منطقه لارستان، نیاز است مراکز تفریحی و فرهنگی برای نوجوانان تدارک دیده شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “در موضوع انتقال آب از دریا،مردم معتقدند لار را دور زنده‌اند و اعمال نفوذ شده و تقاضا دارم اصلاح کنید”

  1. ناشناس گفت:

    پاسخ استاندار:
    باشه.

  2. از بیرم. موسوی گفت:

    الحمد. لله شهر. لار که در مسأله آب مشکلی. ندارد واب آن. از سد قیر. وکارزین. تامین. میشود ولار. را. دور. نزده اند

  3. ناشناس گفت:

    آب دریا قرار بود از مسیر کم هزینه لارستان عبور کند اما از لامرد از سمت شرق لار برای اصفهان و از جنوب بستک کشیده شده اما لار در لیست آب نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین