چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

استاندار فارس: از ایجاد شهرک صنعتی صنایع دریایی حمایت می‌کنیم

  استاندار فارس گفت: در صورت سرمایه‌گذاری دستگاه های ذی‌ربط برای ایجاد شهرک صنعتی صنایع دریایی کشور در این استان ما نیز آمادگی داریم که ضمن اختصاص زمین مورد نیاز،…

 

استاندار فارس گفت: در صورت سرمایه‌گذاری دستگاه های ذی‌ربط برای ایجاد شهرک صنعتی صنایع دریایی کشور در این استان ما نیز آمادگی داریم که ضمن اختصاص زمین مورد نیاز، موانع پیش روی احداث این مجموعه را رفع کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، محمد هادی ایمانیه در جریان بازدید از صنایع دریایی شهید صفایی در شیراز افزود: احداث شهرک صنعتی صنایع دریایی در مسیر اعتماد به دانش و انگیزه جوانان کشور انجام می شود که در نهایت به ایستادگی و استقلال کشور در این حوزه منجر خواهد شد.

او ادامه داد: اقدامات صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی در کشور و در تمام عرصه‌ها حاکی از نوآوری، خلاقیت، ابتکار، انگیزه، زحمت، خودباوری و خودکفایی است.

وی، با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالقوه فراوان در مجموعه صنایع دریایی شهید صفایی، از مسئولان دانشگاه‌ها بویژه دانشگاه صنعتی و دانشگاه شیراز خواست که ایجاد رشته‌های مرتبط با صنایعی که در استان و شهر شیراز وجود دارد را با جدیت پیگیری کنند.

استاندار فارس، بر لزوم همفکری و همکاری جهت راه‌اندازی رشته های تحصیلی نیز تاکید کرد و گفت: برخی اوقات یک صنعت و هدف، در بین دو یا چند رشته قرار می گیرد که می‌توان برای آنها نیز رشته‌های ترکیبی ایجاد کرد.

ایمانیه، از دانشگاه ها خواست که در عرصه راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی و تاسیس پژوهشکده‌ها پیشگام شوند و مدیریت استان نیز در این زمینه حمایت و همکاری خواهد کرد.

وی افزود: وزارت نفت، وزارت کشور، امور بنادر و سایر دستگاه‌های مرتبط با این حوزه باید با تشکیل جلسه، ضمن بررسی نیازهای کشور، زمینه‌ی تحقق خواسته ها را فراهم کنند.

استاندار فارس اظهار داشت: بخش خصوصی نیز آمادگی سرمایه گذاری در حوزه صنایع دریایی را دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین