پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کمترین آمار تایید صلاحیت انتخابات مجلس مربوط به حوزه انتخابی لارستان، گراش، جویم، اوز و خنج است

رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: بیشترین تعداد تایید صلاحیت‌ها مربوط به حوزه انتخابی شیراز و زرقان با ۳۰۲ نفر و کمترین آمار مربوط به حوزه انتخابی لارستان، گراش، جویم،…

رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: بیشترین تعداد تایید صلاحیت‌ها مربوط به حوزه انتخابی شیراز و زرقان با ۳۰۲ نفر و کمترین آمار مربوط به حوزه انتخابی لارستان، گراش، جویم، اوز و خنج با ۲۹ نفر است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،رییس ستاد انتخابات استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اعلام شورای نگهبان تاکنون ۸۸۱ نفر در استان فارس برای رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار گرفته اند.

اسماعیل قزل سفلی افزود: بیشترین تعداد تایید صلاحیت‌ها مربوط به حوزه انتخابی شیراز و زرقان با ۳۰۲ نفر و کمترین آمار مربوط به حوزه انتخابی لارستان، گراش، جویم، اوز و خنج با ۲۹ نفر است.

وی افزود: به طور میانگین ۴۳ نفر در استان فارس برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت می‌پردازند.

قزل سفلی افزود: براساس اعلام شورای نگهبان تاکنون صلاحیت ۶ نفر برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان فارس تایید شده است.

وی افزود: از آنجا که شورای نگهبان لیست نهایی تایید صلاحیت داوطلبان را تا یکم اسفند اعلام می‌کند و در قانون امکان تغییر حوزه انتخابیه برای نامزد‌ها در نظر گرفته شده است، احتمال تغییر این آمار وجود دارد.

رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: مهلت تبلیغات برای نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۲۵ بهمن ماه تا صبح ۸ صبح دهم اسفند ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

قزل سفلی افزود: تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی هم از سوم اسفند ماه آغاز می‌شود تا ساعت ۸ صبح دهم اسفند ادامه دارد.

وی افزود: نامزد‌ها می‌توانند بنر‌های تبلیغاتی خود را در ابعاد ۷۰ در ۱۰۰ در مکان‌هایی که توسط دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها مشخص شده است، نصب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: هر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر راه اندازی ستاد تبلیغاتی در فضای حقیقی می‌تواند در فضای مجازی هم ستاد تبلیعاتی تشکیل دهد و آدرس آن را به ستاد انتخابات استان اعلام کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین