چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

انصراف دکتر عسکرپور به نفع دکتر بروجردی

«عسکرپور» به‌نفع «بروجردی» کنار رفت . دکتر محمود عسکرپور، پزشک سرشناس و نامزد انتخابات پیشِ روی مجلس با انتشار بیانیه‌ای ، از رقابت در این عرصه به نفع «علاالدین بروجردی»…

«عسکرپور» به‌نفع «بروجردی» کنار رفت .

دکتر محمود عسکرپور، پزشک سرشناس و نامزد انتخابات پیشِ روی مجلس با انتشار بیانیه‌ای ، از رقابت در این عرصه به نفع «علاالدین بروجردی» کناره‌گیری کرد.

 

در بیانیه دکتر عسکرپور آمده است:

درود خدا بر احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خمینی( ره) و شهیدان همیشه شاهد و حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

مردم شریف و بزرگوار لارستان بزرگ سلام علیکم. بااحترام عارض می‌گردد اینجانب دکتر «محمود عسکرپور» کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باتوجه به تعدد نیروهای توانمند و مردمی در عرصه انتخابات پیش رو و در راستای تقویت وحدت و به منظور پیشگیری از انحراف اذهان عمومی و تشتت آراء، تصمیم گرفتم به خواست مردم شریف لارستان بزرگ از ادامه فعالیت در میدان رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی به نفع آقای ‌ دکتر «علاءالدین بروجردی» انصراف دهم.

بدیهی است که حتی یک رأی -که به تعبیر مقام معظم رهبری مصداقی از حق‌الناس می‌باشد- می‌تواند تاثیر به‌سزایی در نتیجه انتخابات و سپردن امانت ثقیل وکالت مردم به فرد منتخب داشته باشد.

علیهذا ضمن تشکر از حسن نظر و اعتماد عزیزانی که تا بدین جا مرا در این عرصه، همراهی نمودند، از تمام مردم شریف و انقلابی لارستان به‌خصوص جوانان عزیز خاضعانه تقاضا دارم در راستای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداشت خون هزاران شهید و امام شهدا در روز یازدهم اسفندماه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

 

با تجدید احترام/ دکتر محمود عسکرپور

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “انصراف دکتر عسکرپور به نفع دکتر بروجردی”

  1. حسام دیبا گفت:

    کلا در شهر لار چند کاندیدا داریم که باید اجماع کنن ؟

  2. حسام گفت:

    ساختمان پژوهشکده، که در دوازده متری کلینیک دکتر زرگری بلوک اول ،،واقع شده بهتر است به دانشکده داروسازی شهریه ای تبدیل شود و از هر دانشجو ماهی ۸۰ میلیون اخذ شود و با این شهریه های اخذ شده ،دانشکده های دیگری ساخته شود ….. قابل توجه علا الدین بروجردی و دیکر مسئولین

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین