شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

ضرورت پیگیری راه‌اندازی شعبه صرافی بانک ملی در لارستان

با توجه به راه‌اندازی شعبه صرافی بانک ملی در ۱۰ استان کشور طی روزهای اخیر، انتظار می‌رود با تدابیر مثبت مدیران استانی و کشوری و پیگیری مسوولان محلی به جهت…

با توجه به راه‌اندازی شعبه صرافی بانک ملی در ۱۰ استان کشور طی روزهای اخیر، انتظار می‌رود با تدابیر مثبت مدیران استانی و کشوری و پیگیری مسوولان محلی به جهت مراودات بین‌المللی مردم و بازرگانان لارستانی، یکی از شعب صرافی بانک ملی در لارستان ایجاد شود.

به گزارش میلاد لارستان، طی آیینی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس شعبه ارزی(صرافی) بانک ملی در فارس به منظور فراهم سازی زمینه های بدون دغدغه برای مبادلات ارزی فعالان اقتصادی استان فارس راه‌اندازی شده است.

افتتاح شعبه صرافی بانک ملی در استان فارس همزمان با ۹ استان دیگر کشور در شیراز افتتاح شده است.

با توجه به نیاز فعالان اقتصادی برای مبادلات ارزی بین‌المللی که در گذشته توسط بازارهای غیر رسمی انجام می شد، راه‌اندازی این مرکز بسیار ضروری و حیاتی است.

شعبه صرافی بانک ملی همچنین می تواند با پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی، به پیشرفت اقتصادی استان فارس کمک کند.

با افتتاح این شعبه در فارس که استانی برخوردار از ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است، دغدغه بزرگ فعالان اقتصادی در بخش های مختلف برطرف خواهد شد.

با توجه به راه‌اندازی شعبه صرافی بانک ملی در ۱۰ استان کشور طی روزهای اخیر، انتظار می‌رود با تدابیر مثبت مدیران استانی و کشوری و پیگیری مسوولان محلی به جهت مراودات بین‌المللی مردم و بازرگانان لارستانی، یکی از شعب صرافی بانک ملی در لارستان ایجاد شود.

راه اندازی شعبه صرافی بانک ملی در استان علاوه بر کمک به رونق تولید در واحدهای تولیدی، مراودات ارزی را نیز تسهیل خواهد کرد.

بنا به اعلام رییس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس این صرافی ملی می‌تواند در ۲ بخش ارز بازرگانی و ارز غیر بازرگانی فعالیت داشته باشد و خدمات ارائه دهد.

کریم ریگی زادگان ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت ارز توافقی ۲ هزار دلاری (ارز توافقی) با نرخ اعلامی توسط بانک مرکزی، پس از ثبت نام در سامانه ‘بله’ به این صرافی واقع در ابتدای خیابان شهید فقیهی (۲۰ متری سینما سعدی) مراجعه کنند.

او اظهار کرد: در زمینه پرداخت ارز بازرگانی به واحدهای تولیدی و تجار نیز، متقاضیان می توانند پس از ثبت سفارش، خدمات خود نیاز را از طریق شعبه صرافی بانک ملی استان فارس دریافت کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین