شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

قابلیت تبدیل الکترونیکی ارز در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان فراهم شد

 قابلیت تبدیل الکترونیکی ارز در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان فراهم شد مدیر کل فرودگاه با بیان این مطلب و ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های…

 قابلیت تبدیل الکترونیکی ارز در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان فراهم شد

مدیر کل فرودگاه با بیان این مطلب و ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های ریاست بانک ملی حوزه لارستان گفت: این دستگاه در راستای ارائه خدمات مناسب و رفاه حال مسافران و گردشگران خارجی طراحی و با عاملیت بانک ملی و قابلیت تبدیل ارزهای دلار، یورو و پوند به ریال نصب و راه اندازی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان امین اله صولتی افزود: مسافران خارجی می تواند ارز مذکور را به دستگاه تحویل داده و کارت گردشگری با اعتبار ریالی دریافت نمایند.

در آیین ایجاد این خدمت در فرودگاه بین المللی لارستان شهامت محمد حسینیان ریاست بانک ملی حوزه لارستان نیز ضمن گرامیداشت نود و چهارمین سالروز تاسیس بانک ملی اظهار داشت: از ابتدای تاسیس این بانک نقش بسیار برجسته ای در بالندگی اقتصادی کشور داشته و در ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان پیشگام نظام بانکی کشور بوده است.

ویاظهار داشت؛ در تمام پایانه های فروش شبکه بانکی کشور این قابلیت را دارد که در قبال ارز ورودی گردشگران با اعتبار زمانی مشخص کارت ریالی صادر شود، همچنین سقف شارژ کارت ها بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پنج هزار دلار و اعتبار کارت ها از زمان صدور به مدت یک سال می باشد و با توجه به فعال بودن تراکنش خرید این کارت ها در شبکه بانکی امکان تبدیل مانده ریالی کارت به ارز دیگر از طریق صرافی ها وجود دارد .

محمد حسینیان در پایان این مراسم از همکاری و تلاشهای فراوان صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی و مسئولین فرودگاهی که به نحوی در راستای فراهم سازی بستر مناسب جهت بهینه سازی خدمات این بانک به مردم منطقه قدردانی کرد.

گفتنی است؛ باجه بانک ملی ایران در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی ارائه خدمات ارزی در ساعات اداری از جمله دریافت وجوه ارزی مربوط به هزینه صدور روادید مسافران خارجی، ورود و تایید اظهارنامه های گمرگی و تحویل ارز مسافرتی به متقاضیان را خواهد داشت.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین