شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

سپاه، له یا علیه هیچ‌یک از کاندیداها موضع نگرفته و نخواهد گرفت

جانشین سپاه ناحیه لارستان گفت: سپاه، له یا علیه هیچ یک از کاندیداها موضع حمایتی یا مخافتی نگرفته و نخواهد گرفت. به گزارش میلاد لارستان، در آستانه انتخابات مجلس شورای…

جانشین سپاه ناحیه لارستان گفت: سپاه، له یا علیه هیچ یک از کاندیداها موضع حمایتی یا مخافتی نگرفته و نخواهد گرفت.

به گزارش میلاد لارستان، در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صبح روز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ جلسه شورای اداری لارستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه بزرگترین نعمتی که خداوند به ما داده، نعمت جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: اگر به این فهم برسیم که جمهوری اسلامی یک نعمت است آن موقع است که انتخابات یک معنی دیگری پیدا می‌کند چرا که می‌خواهیم از این نعمت حمایت و حفاظت کنیم.

داریوش دهقان افزود: در واقع حمایت و حفاظت ما از جمهوری اسلامی، آمدن ما به پای صندوق‌های رای است و در این راستا تلاش کنیم که همه مردم به پای صندوق رای بیایند و رای دهند.

در ادامه احمد علمدار معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان گفت: ۲۲۲ شعبه انتخابات در حوزه انتخابیه و ۱۰۶ شعبه در شهرستان لارستان آماده برگزاری انتخابات در روز ۱۱ اسفند ماه خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه آنچه بایستی مدنظر کلیه نمایندگان فرماندار و اعضای شعب قرار گیرد، این است که در روز جمعه جدای از این که چه فردی قرار است پیروز انتخابات باشد، اصل بی‌طرفی را در دستور کار خود قرار دهیم، افزود: صحت و سلامت انتخابات بسیار مهم است.

علمدار تصریح کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات، مانوری در سراسر شعب از کلیه چیدمان این انتخابات برگزار می‌کنیم تا در روز انتخابات آمادگی این کار را داشته باشیم.

همچنین جانشین فرمانده سپاه ناحیه لارستان در سخنانی با بیان اینکه رسالت سپاه، حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که یکی از این مصادیق بابرکت آن انتخابات است، اظهار کرد: سپاه ناحیه لارستان با تشکیل قرارگاه جهاد تبیین به ریاست امام جمعه، جانشینی فرماندار فرمانداری ویژه و دبیری فرمانده سپاه ناحیه لارستان و‌ حضور مدیران و رؤسای ادارات، نهادها و ارگان‌ها، در عرصه جهاد تبیین پیشتاز بوده است.

سرگرد پاسدار جواد مکاری با اشاره به اینکه مجموعه سپاه و بسیج با برگزاری جلسات و نشست های متعدد بصیرتی و روشنگری، نهایت تلاش خود را در خصوص دعوت مردم به حضور و‌ مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به خرج داده است، خاطر نشان کرد: سپاه، له یا علیه هیچ یک از کاندیداها موضع حمایتی یا مخافتی نگرفته و نخواهد گرفت و از حداکثر ظرفیت مجموعه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی در اولویت اول و ارائه مصادیق و شاخص های انتخاب اصلح از دیدگاه امامین انقلاب در اولویت دوم بهره خواهد برد و قطعاً با کاندیدای منتخب، کمال همکاری و تعامل را خواهد داشت.

در این جلسه حجت الاسلام سیدعلی‌اصغر نمازی، ریاست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان لارستان نیز گفت: ۳۶۵ ناظر و ناظر مسئول بر جریان و فرایند انتخابات بکارگیری می‌شوند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین